هدیه طلا

همسر شما شاید مهم ترین بخش زندگی تان باشد؛ شما تصویر او را همواره در ذهن خود همراه دارید و او با شنیدن صدای شما می فهمد که چقدر او را دوست دارید. در واقع اکثر اوقات تان را با یکدیگر می گذرانید: یک شام زیبا زیر نور شمع های فروزان، خرید آخر هفته و یا سفری دلنشین به منطقه ای خوش آب و هوا؛ همه اینها برای یادآوری حس بی نظیری است که به همسرتان دارید. اما اگر بخواهید او از این احساس پر مهر یادگاری همیشگی و ملموس را نیز به همراه داشته باشد بایستی به او هدیه ای منحصر به فرد و متمایز بدهید. هدیه طلا در این زمان مناسب ترین انتخاب خواهد بود؛ به دلیل درخشش و ظرافتی که در طلا حاضر است هدیه شما می تواند یادآور همه چیزهای زیبایی باشد که با یکدیگر سپری کرده اید.

ما نیز در طی این مقاله با در نظر داشتن این اتفاق فوق العاده به معرفی دو نمونه از برترین محصولات گالری ساعت چی برای انواع زیورآلات طلا (گردنبند، دستبند، انگشتر، گوشواره) پرداخته ایم. این پیشنهادهای هدیه طلا را می توان در مناسبت های مختلف به کسانی که دوست شان دارید هدیه داد. پس با قلبی آکنده از آرامش و محبت هدیه طلای مورد پسندتان را انتخاب کنید و مطمئن باشید که تمامی خاطرات و احساسات زیبای شما همواره همراه او در قالب این تکه جواهر ابدی باقی خواهد ماند.

 

۱ هدیه گردنبند طلا

الف) گردنبند طرح ون کلیف آبشاری:

گوشواره میخی طلا طرح ونکلیف
طلا طرح ونکلیف

این نمونه گردنبند را به واقع می توان یکی از پرفروش ترین محصولات گالری ساعت چی به حساب آورد. در اینجا لازم به ذکر است که طرح ون کلیف اصولاً یکی از شناسنامه های کاری گالری ساعت چی به حساب می آید. در تمامی طول سالیان فعالیت ساعت چی همواره از این طرح زیبا که نمادی از بخت بلند، سرور و خوشبختی ست در ساخت جواهرآلات استفاده گردیده است.

اما جدای از این مسأله علت استقبال همیشگی افراد از طرح ون کلیف را بایستی در طراحی متمایز آن جستجو کرد. طرح ون کلیف در عین آنکه از سادگی منحصر به فردی برخوردار است به قطع بسیار جلوه گر و برازنده می باشد. به همین دلیل گردنبند ون کلیف را می توان هدیه ای مناسب برای تمامی سنین و سلیقه ها به حساب آورد؛ به خصوص مدل آبشاری آن که با تمامی انواع ست لباس هماهنگ می گردد.

 

ب) گردنبند طرح گیاهی با گل صدف و مروارید:

چه خانم شما سلیقه ای کلاسیک داشته باشد و چه خانم تان از چیزهای امروزی خوشش بیاید، چه نو عروسی شاد و پرهیاهو باشد و چه مادری متشخص و محترم، هدیه این طرح طلا بسیار مورد پسند او خواهد بود. همسر شما از داشتن چنین گردنبندی بر گردن خود احساس رضایتی وافر خواهد داشت.

در ساخت این گردنبند طراحی گیاهی به کار برده شده است. این طرح می تواند زیبایی زنانه را به خوبی همراه خود ظاهر سازد. همچنین با الهام از رسم دیرینه پوشیدن مروارید، بر پلاک گردنبند دانه های مروارید تعبیه شده است که بدان زیبایی منحصر به فردی را می بخشند. همه این موضوعات در کنار طراحی مدرن، این گردنبند را به نمونه ای خاص بدل می سازد؛ می توانید مطمئن باشید که قریب به اتفاق خانم ها از هدیه گرفتن چنین گردنبندی شادمان خواهند شد!

 

۲ هدیه دستبند طلا

الف) دستبند مولتی کالر:

دستبند مولتی کالر گالری ساعت چی در نوع خود یکی از پرفروش ترین انواع دستبند است. شرکت ساعت چی از دیرباز به واسطه کارهای مولتی کالر خود شناخته می شده است و در این زمینه شاید بتوان آن را بهترین برند در صنعت جواهرسازی ایران دانست. اما سنگ های رنگارنگ همیشگی ساعت چی برای این دستبند خاص جلوه و شکوهی بی نظیرتر از هر مورد دیگر را به ارمغان آورده اند.

انگشتر طلا زنانه با نگین مولتی کالر
انگشتر طلا زنانه با نگین مولتی کالر

سنگ های رنگی در کنار حس موقر و برازنده این طراحی دستبند، آمیزه ای از نشاط و شادابی را نیز می نمایانند. به همین علت دستبند مولتی کالر با سنگ های رنگی می تواند هر دو سلیقه فوق را به صورت توأمان برآورده سازد؛ پس اگر برای هدیه طلای خود دچار این نوع سردرگمی شده اید و نمی دانید همسر شما از کدام نوع طراحی طلا بیشتر خوشش می آید، دستبند مولتی کالر گالری ساعت چی را انتخاب کنید!

 

ب) دستبند مروارید و گل:

این دستبند تلفیقی از طراحی کلاسیک و مدرن است و همزمان از دو الگوی طبیعی یعنی مروارید و گل الهام گرفته است. این دو طرح می توانند سهم به سزایی را در بیان کردن احساس زنانگی خاص همسران تان به عهده داشته باشند؛ گل نماد لطافت طبیعی و مروارید نماد جلوه چشم نواز اعماق دریاهاست.

به همین علت شما می توانید با هدیه دستبند مروارید به همسرتان به میزان چشم گیری اعتماد به نفس وی را افزایش دهید و به او حسی از خود باوری مضاعف را با نشان دادن چگونگی درک جذابیت زنانه اش القا کنید. بطور خلاصه هدیه دستبند مروارید و گل به یک زن نقشی از ظرافت و پیچیدگی طبیعی را می بخشد.

دستبند زنانه

۳ هدیه انگشتر طلا

الف) انگشتر طرح سلطنتی:

برای جلوه یافتن هرچه بیشتر دستان همسر شما این انگشتر مناسب ترین گزینه خواهد بود. چهار خمیدگی فنری سازنده حلقه انگشتر که به نگین انگشتر ختم می شوند، برای جواهر شما برازندگی، دلربایی و اصالتی منحصر به فرد را به ارمغان می آورند. همچنین سنگِ نگین سرخ رنگ و خوش تراش انگشتر که بدون هیچ قابی تنها به اتصالات حلقه متصل است، بدان شکوهی شاهانه را اعطا می کند. مسلماً انگشتر طرح سلطنتی در میان تمامی نمونه های مشابه انگشتری طرحی متمایز است.

انگشتر

با در نظر داشتن این اصل اگر به دنبال هدیه تکه جواهری به راستی خاص و بی همتا به همسر خود هستید این انگشتر مطمئن ترین انتخاب برای تان خواهد بود. با پوشیدن این انگشتر در هر ضیافت هرچند مجلل و پراهمیتی، زیبایی دستان بیش از هر زمان دیگر به چشم می رسند؛ انگشتر طرح سلطنتی می تواند برای ساعت ها چشم ها را به خود خیره گرداند!

 

ب) انگشتر نگین درشت همراه با تزئین سنگ سیترتین:

به طور کلی زمانی که اندازه نگین حاضر بر جواهرآلات از میزان مشخصی بزرگ تر گردد جلوه و تظاهر مضاعفی برای آن زیور خاص بوجود می آید. حال اگر سنگی ویژه با تراش محدبِ الماس گون و همچنین رنگی خیره کننده در این اندازه استفاده شده باشد دیگر می توانید مطمئن باشید که انگشتر شما بارها دیده خواهد شد.

انگشتر نگین درشت گالری ساعت چی از هر دو این ویژگی ها برخوردار است. بعلاوه سنگ های سیترین به کار رفته به دور سنگ نگین اصلی همچون قابی زیبا آن را در بر می گیرند تا زیبای آن هر چه بیشتر مشخص گردد. شما می توانید به مناسبتی واقعاً ویژه این انگشتر را به همسرتان هدیه دهید و شادمانی و شگفتی را در چشمان او به سبب خاص بودن و اصالت بی نظیر این انگشتر شاهد باشید!

۴ هدیه گوشواره طلا

الف) گوشواره لولایی:

گوشواره ها عموماً جزء جواهرآلات ضروری برای خانم ها به حساب می روند. اگر از اکثر خانم ها این سوال را بپرسید که «بدون کدام نوع از جواهرآلات نمی تواند سر کنند؟» پاسخ آنها به احتمال بالا «گوشواره» خواهد بود! به همین دلیل انتخاب گوشواره به عنوان هدیه طلا همواره انتخابی تضمین شده است و پاسخ خود را به خوبی پس داده.

اما اگر به دنبال گوشواره ای هستید که بتواند به زیبایی همسر شما رازی مسحورکننده را نیز اضافه گرداند، می توانید گوشواره لولایی ساعت چی را به خاطر داشته باشید. در میانه هر لنگه این گوشواره لولایی تعبیه شده که دایره کلی گوشواره را به دو بخش قرینه بدل می سازد. در کنار این طراحی جذاب، خود طراحی گیاهی منحصر به فردِ گوشواره نیز بسیار جالب توجه است. این طراحی نقشی از برگ ها را به ذهن متبادر می سازد و در کنار چهره همسر شما زیبایی بی همتایی را می نمایاند.

گوشواره

 

ب) گوشواره حلزونی با سنگ های رنگی

طراحی این گوشواره به شکلی بسیار جالب توجه انجام شده است بطوریکه می تواند به شکل نمادین یک رابطه واقعاً عاشقانه را در خود نشان دهد! انحنای حلقه اصلی گوشواره به سمت داخل بوده و با پیچشی نرم به سمت درون می چرخد؛ بطور کلی طرح دایره دایره نمادی از جاودانگی است اما دایره ای که به شکل حلزونی در حرکت است این موضوع را حتی بیش از خود دایره نشان می دهد. همجنین تقعر گوشواره به سمت داخل می تواند نشانی از ورود به درون فرد و مواجه با احساسات وی باشد. همه اینها در کنار تزئین چشم نواز و دلربا از مجموعه سنگ های سرخ رنگی که به صورت متراکم و به هم پیوسته در دو سوی حلقه گوشواره تعبیه شده است، آن را به نمادی استثنایی از عشقی جاودانه بدل می سازد.

گوشواره طلا

اگر شما نیز به فکر هدیه گوشواره ای به فرد محبوب خود هستید که بتواند عشق جاودان ما بین تان را یادآوری کند و یا به بیانی دیگر حضورتان را در کنار وی برای تمامی اوقات زنده گرداند این گوشواره بهترین انتخاب خواهد بود. به لطف این هدیه بخصوص همسرتان می تواند بیش از هر زمانی از زیبایی خود و البته صمیمت عشق میانتان لذت ببرد.

 

 

عنوان
هدیه طلا برای همسران: یک هدیه به یادماندنی و پر احساس
مقاله
هدیه طلا برای همسران: یک هدیه به یادماندنی و پر احساس
خلاصه
اگر شما نیز به فکر هدیه گوشواره ای به فرد محبوب خود هستید که بتواند عشق جاودان ما بین تان را یادآوری کند و یا به بیانی دیگر حضورتان را در کنار وی برای تمامی اوقات زنده گرداند این گوشواره بهترین انتخاب خواهد بود.
نویسنده