بهار فصل رنگ‌هاست، با ورود فصل بهار درخت‌ها شکوفه می‌دهند و گل‌ها بیش از پیش زیبایی و طراوت خود را به نمایش می‌گذارند. در این فصل که زیبایی‌های طبیعت به حداکثر خود می‌رسد، لباس‌ها و زیورآلات ما نیز شکل تازه‌ای به خود می‌گیرند.

اکثر ما در فصل بهار که بی‌نیاز از پوشیدن پالتو و لباس‌های گرم می‌شویم، به سبک لباس رنگارنگ رو می‌آوریم. شال سرهای آبی و صورتی روشن، پیراهن‌های سبز و قرمز از اتفاقات بهار هستند.

خرید دستبند

در این فصل زیبا، استفاده از زیورآلات بالاخص نوع طلای آن، بیش از پیش خواهد بود.

در این مقاله قصد داریم برای زیبایی بیشتر استایل بهاری‌تان به شما در انتخاب دستبندتان کمک کنیم.

هنگامی که قصد دارید دستبند طلا برای خود خریداری کنید، اول به این موضوع دقت کنید که آیا قصد دارید از آن در میهمانی‌ها استفاده کنید یا در زندگی روزمره از دستبند خود استفاده کنید؟

 

اگر قصد خرید دستبندی برای زندگی روزمره دارید که بتوانید از آن سرکار و دورهمی‌های غیر رسمی استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما ترکیبات سنگ و طلا، چرم و طلا و این دست مدل‌های ترکیبی است. دستبندهای سنگی می‌توانند با انواع استایل‌های روزمره مناسب باشند و همزمان برای استفاده در دورهمی‌های خودمانی نیز زیبایی و تناسب کافی داشته باشند. اگر همیشه عادت به استفاده از شلوار جین و سبک لباس اسپرت را دارید، دستبند‌های بافت و طلا می‌توانند گزینه مناسبی برای شما باشند.

می‌توانید این نوع دستبند‌های بافت و طلا یا چرم و طلا را در تعداد زیاد داشته باشید و همزمان استفاده کنید، این می‌تواند سبک شما در استفاده از دستبند باشد.

برای مثال دستبند طلا زنانه طرح مثلث فیوژن می‌تواند یک گزینه مناسب برای استایل با شلوار جین شما باشد، این دستنبد با رنگ بافت آجری و منگوله‌های زرشکی می‌تواند به خوبی جای خود را در سبک لباس اسپرت شما باز کند و اگر بخواهید می‌توانید با اضافه کردن یک دستنبد طلا زنانه طرح گل چهار پر ونکلیف در کنار دستنبد قبلی‌تان به دست‌هایتان جلوه بیشتری بدهید.

در کنار دستبندهای ترکیبی مناسب فصل بهار، مدل‌های دیگری نیز وجود دارند که برای استفاده روزمره مناسب هستند. برای مثال طرح قدیمی و همیشگی کارتیه همواره انتخاب مناسبی بوده و خواهد بود و این نوع از دستنبدها برای استفاده در مراسم‌های رسمی نیز مناسب خواهند بود. اگر به شکل قدیمی کارتیه علاقه ندارید یا ترجیح می‌دهید شکلی نو از این دستنبد داشته باشید، مدل چرم و طلای با طرح کارتیه می‌تواند برای شما گزینه‌ی مناسبی باشد، البته به خاطر داشته باشید این مدل چرم و طلا چندان برای مراسم‌های رسمی مناسب نخواهد بود اما برای استایل اسپرت و روزمره شما قطعا مناسب خواهد بود و رنگ زرد چرم آن با پوشش اسپرت و مخصوصا همراه با جین تناسب خواهد داشت.

یکی از جذاب‌ترین طرح دستبندهای فصل بهار، مدل‌هایی است که به شکل گل هستند و یادآور فصل شکوفه‌های رقصان‌اند. کمتر کسی را پیدا می‌کنیم که به گل علاقه نداشته باشد و استفاده از گل در زیورآلات همواره مرسوم و مورد پسند افراد بوده است. گل‌های رنگارنگ همواره از جذابیت کافی برخوردارند پس دستنبدهای به شکل گل که با سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی رنگارنگ شده‌اند می‌توانند زیبایی چشم‌نوازی را خلق کنند. از این مدل دستبندها می‌توانیم به مدل دستبند طلا طرح شاخه گل اشاره کنیم که به خوبی با ترکیب سنگ‌های رنگارنگ و طلا، مدل زیبایی را ایجاد کرده است. این مدل علاوه بر آنکه برای استفاده در دورهمی‌های خودمانی مناسب است، برای استفاده در مجالس نه چندان رسمی نیز مناسب خواهد بود و می‌تواند با همراهی یک لباس ساده، استایل شما را درخشان کند.

استفاده از زیورآلات مروارید نیز از گذشته مرسوم بده و در طرح‌های نوین ترکیب مروارید و طلا به چشم می‌خورد که این ترکیب از زیبایی بسیاری برخوردار است. دستبندهای ترکیبی مروارید و طلا همواره انتخاب خوبی برای اضافه کردن به استایل‌های رسمی و نیمه رسمی هستند. برای نمونه می‌توانید طرح دستبند طلا زنانه با مروارید و گوی طلا را مشاهده کنید. این مدل برای استایل‌های رسمی بسیار مناسب است و اگر نوع لباس روزمره شما اسپرت نیست، برای استفاده روزمره نیز می‌توانید از این سبک دستبند استفاده کنید.

از دیگر مدل دستبندهایی که همزمان برای استایل روزمره‌ی نه چندان اسپرت بهاره و مراسم‌ها مناسب‌اند، دستبندهایی هستند که با آویزهای طلا همراه‌اند. یکی از زیبا‌ترین و به روز‌ترین مدل آویزهای دستبندهای طلا می‌تواند طرح چشم نظر باشد. دستبند طلا زنانه با پولک چشم نظر را مشاهده کنید، این دستبند با ترکیب رنگ طلایی و آویزهای چشم‌نظر، زیبایی دوچندانی دارد و برای استفاده در مراسم‌ها و استایل‌های نه چندان اسپرت بهاره مناسب است.

اگر ترجیح می‌دهید دستبندی که در میهمانی و مجالس استفاده می‌کنید، کاملا با دستبندهای روزمره متفاوت باشد، پیشنهاد ما به شما طرح‌های النگویی است. این مدل دستبندها برای استفاده روزمره مناسب نیستند اما در کنار با لباس‌های مجلل شما و همگام با فصل زیبایی طبیعت، می‌توانند جلوه‌ی خاصی به استایل شما بدهند.

دستبند طلا خرید

برای مثال نگاهی به دستبند طلا زنانه مولتی کالر بیندازید، این مدل دستبند النگویی دارای سنگ‌های نیمه قیمتی رنگارنگ بوده و می‌تواند در کنار یک لباس تک رنگ، زیبایی چشم‌نوازی را خلق کند و البته همانطور که پیش‌تر گفتیم، این مدل برای استفاده روزمره مناسب نخواهد بود.

حال می‌توانید همگام با حال و هوای بهار و متناسب با نوع استفاده‌تان از دستبند، گزینه مورد علاقه خود را انتخاب و خریداری کنید و از انتخابتان لذت ببرید.

 

عنوان
دستبند طلا برای بهار
مقاله
دستبند طلا برای بهار
خلاصه
رای مثال دستبند طلا زنانه طرح مثلث فیوژن می‌تواند یک گزینه مناسب برای استایل با شلوار جین شما باشد، این دستنبد با رنگ بافت آجری و منگوله‌های زرشکی
نویسنده