از مشاهده گوشواره ­های پیشنهادی  در بخش قبل لذت کافی را بردید؟ همواره تزئین گوش­ ها یکی از مهم ­ترین مولفه هایی بوده که کلیت زیبایی را رقم می زده است. گالری ساعتچی با در نظر داشتن این موضوع به تهیه لیستی از برترین مدل های گوشواره سال ۲۰۱۸ پرداخته است. این مدل های منحصر به فرد توسط طراحان مد حرفه­ ای برندهای معتبر زیورآلات توصیه شده اند و در سال جاری به همان اندازه نیز توسط افراد مشهور (نظیر خوانندگان و بازیگران و ورزشکاران) استفاده شده اند.

البته ما حتی بیشتر از این موارد به میزان استقبالی که خود خانم­ ها و دختران به گوشواره ها نشان داده اند توجه کرده ایم. به همین دلیل ملاک اول ما در انتخاب گوشواره ها متداول بودن آنها در تیپ روزمره امسال خانم ها بوده است. دیگر وقت را بیش از این از دست نمی دهیم و به سراغ بخش دوم لیست گوشواره های برتر امسال می رویم.

 

گوشواره مروارید

گوشواره های مروارید هرگز شما را در جلوه گر ساختن ظاهری بدون تاریخ انقضاء و صاحب سبک نا امید نمی سازند. آنها در مدل های مختلفی تهیه شده اند که معروف ترین شان مدل فشاری و مدل آویز بوده است. به هر ترتیب این سبک گوشواره هیچگاه محبوبیت خود را در دنیای مد از دست نخواهد داد.

اگر می خواهید تیپی دلبرانه و جذاب داشته باشید یک گوشواره آویز بلند با چند پلاک مروارید بیاندازید. این مدل برای مهمانی های رسمی، عروسی ها و مناسبت های عمومی مناسب است. در عین حال برای داشتن تیپی روزمره و کاری گوشواره های تک پلاک فشاری مروارید با طراحی هندسی مناسبت بیشتری دارند.

گوشواره

 

گوشواره توری

گوشواره های تور، محصولات جدید و به روزی هستند که در سال های اخیر بسیار رایج شده اند. آنها اغلب با کوشش برند های کمینه گرا زیورآلات تولید می گردند. در ساخت گوشواره توری از پارچه های تور یا گیپور بافته شده از طلا استفاده می شود که طرحی پرجزئیات را ظاهر می سازند.

اگر می خواهید از این گوشواره ها بهترین استفاده را ببرید بگذارید که بر گوش شما به صورت آویزان بازی کنند؛ آنها بدین شیوه فریبایی خاصی را برای شما به ارمغان می آورند. اما اگر می خواهید از این هم فوق العاده تر به نظر برسید چند سنگ رنگی یا مروارید را به گوشواره خود اضافه کنید.

گوشواره توری

 

گوشواره محلی یا قومی

گوشواره محلی زیوری است که یک رویداد فرهنگی یا جشنی سالیانه را تکمیل می کند؛ در واقع مناسبت های خاصی در تقویم مردم یک کشور وجود دارد که بایستی با توجه بدان ها خود را آراسته ساخت. در چنین مواردی حتماً گوشواره هایی که به سبک سنت های رایج در آن نواحی طراحی شده اند بسیار مناسب خواهد بود.

اگر می خواهید ظاهرِ محلی رویایی داشته باشید گوشواره های بلند و سنگین درخشان را انتخاب کنید. گوشواره های محلی در برش ها یا اشکال مختلف و البته با تزئین سنگ های قیمتی متنوعی مهیا شده اند که به شما اجازه می دهند در مناسبت های مختلفی از آنها بهره ببرید.

گوشواره طلا

 

گوشبند

گوشبندها به عنوان نوع خاصی از انواع گوشواره، همواره ظاهری به روز، جذاب و متمایز را برای شما پدید می آورند. آنها به همین دلیل در میان ناظران شما یک تلنگر واقعی به حساب می­آیند! گوشبندها به دور گوش (همانند دستبند برای دست) بسته می شوند.

گوشواره ها در این طراحیِ منحصر به فرد بسیار با شکوه و در عین حال بامزه و خواستنی به نظر می رسند. گوشواره های چفت شونده در ابعاد و مدل های گوناگونی طراحی شده اند اما همواره بر اغلب آنها سنگ های قیمتی (یا نیمه قیمتی) تعبیه می گردد. در نهایت آنها با هر لباسی که انتخاب تان باشد مطمئناً جلوه ای خیره کننده خواهند داشت.

گوشواره گوشبند

 

گوشواره چلچراغ

گوشواره های چند شاخه موسوم به گوشواره چلچراغ اصولاً برای جذب تمامی نگاه ها به زیبایی خانم ها پدید آمده اند! این نوع گوشواره به جای داشتن یک محور یا پلاک ساده از چندین شاخه پرجزئیات جواهر ساخته می شود. سنگ های تزئینی حاضر بر آن، میزان پیچیدگی طراحی و البته مواد به کار رفته در ساخت زیور در تعیین قیمت گوشواره موثر هستند.

همانطور که پیداست پوشیدن گوشواره چلچراغی بیشتر در مهمانی های رسمی و مجلل متداول است. اما اگر می خواهید ظاهری هنجارشکن و خاص نیز داشته باشید می توانیدآنها را با لباس های معمولی روزمره به گوش بیاندازید.

خرید گوشواره

 

گوشواره کلاهی

گوشواره کلاهی برای تمامی مناسبت های سنتی یا آئین ها و مراسم قومی انتخابی بسیار مناسب به حساب می آید. اگر شما آنها را با لباس های پر جزئیات یا پوشش های بوهمی و آزاد و رها به تن کنید حتماً ظاهری کم نظیر را برای خود رقم زده اید.

گوشواره های کلاهی به علت طراحی محدب رو به پائین شان می توانند مکمل گردی صورت شما گردند و مولفه ای مدور را به کلیت سیمای شما اضافه گردانند. شما برای اینکه به ست مناسب خود دست یابید می توانید به سایر زیورآلات بوهمی نیز نگاهی بیاندازید.

هم اکنون رنگ ها و طرح های گوناگونی از گوشواره های کلاهی با تعداد متنوعی از کلاه ها در دسترس است.

گوشواره سبک

 

گوشواره های مناسب برای نرمه گوش

اتفاق دیگری که این روزها در دنیای مد بسیار متداول گشته پیرس گوش ها در قسمت های فوقانی (موسوم به نرمه گوش) است. در این سبک شما می توانید سوراخ های متعددی را در قسمت غضروفی گوش ایجاد کنید و چند گوشواره مختلف را به صورت همزمان به گوش بیاندازید.

گوشواره های مناسب برای نرمه گوش از مواد مختلفی نظیر طلا، پلاتین و … و در ترکیب های متنوعی از سنگ های قیمتی، چوب، دانه های رنگی، فلزات و … ساخته شده اند. البته در پیرس گوش های خود احتیاط لازم را به عمل بیاورید. چراکه ایجاد روزنه ها در این نواحی کمی دردناک و البته نیازمند مراقبت طولانی برای جلوگیری از عفونت گوش می باشد.

 

گوشواره دخترانه 

گوشواره منگوله ای

گوشواره های منگوله ای از دیرباز مرسوم بوده اند. اما در سالیان اخیر به لطف ایجاد رنگ ها و طراحی های مختلف در این مدل گوشواره، آنها دوباره به سطح اول رقابت زیورآلات دنیای مد بازگشته اند. در شو امسال کمپانی زارا، آنها شهره بوتیک ها و گالری های زیورآلات شهر شدند!

گوشواره های منگوله ای جزء سبک های قدرتمند گوشواره محسوب می شوند که می توانند به تنهایی تعیین کننده دلپذیری ظاهر شما باشند. پس اگر می خواهید تیپ زیبای خود را معرکه تر کنید در استفاده از این نوع گوشواره به هیچ وجه درنگ نکنید.

گوشواره ترند

 

گوشواره دو طرفه

گوشواره های دو طرفه نسبت به گوشواره های فشاری سنت­ شکن تر محسوب می شوند. این موضوع به علت آن است که آنها در تمامی طول گوش شما بسط می یابند. به طور معمول آنها دو نگین را در دو سمت محور گوشواره به نمایش می گزارند.

امروزه این مدل گوشواره در طرح های مختلفی حاضر شده است. اما رایج ترین این طرح ها گوی های کریستالی می باشد که با گل هایی ظریف تزئین شده است. مدل های محبوب دیگر گوشواره دو طرفه، گوشواره با یک جفت نگین مروارید یا گوشواره با دو طرح هندسی مشابه (مکعب یا دیگر اشکال هندسی) هستند.

این ترند جدید زیورآلات به سرعت در حال تسخیر بازارهای فروش دنیای مد است؛ بطوریکه هر کسی را در اولین نگاه شیفته و مجذوب خود می گرداند.

گوشواره جدید

 

 

گوشواره گزاره ای

تولید دوباره این مدل گوشواره بازگشتی واقعی را در عرصه صنعت زیورآلات رقم زده است. گوشواره گزاره ای همچون سابق اغلب در ابعاد بزرگ و با رنگ های به چشم آمدنی تهیه می گردد. بدین ترتیب آنها همواره احساسی از برازندگی و وقار را به ناظران القا می کنند.

آنها را با تی شرتی سفید یا هر مدل لباس روزمره دیگری که بر شانه قرار می گیرد ست کنید. این گوشواره ها برای هر مناسبتی که فکرش را بکنید مناسب هستند.