برای بیشتر ما، ساعت یکی از ابزار همیشگی و هرروزه‌ی زندگی است که وقتی آن را روی دستمان نداریم احساس می‌کنیم چیزی کم است، (حتما برای شما هم پیش آمده که روزهایی که ساعت به دست ندارید مدام مچ دستتان را نگاه کنید)، برای چنین ابزار مهم و روزمره‌ای زیبایی اهمیت دو چندان پیدا می‌کند. همه ما دوست داریم آن بند فلزی یا چرمی یا پلاستیکی که ساعت‌های طولانی در روز دور دستمان پیچیده شده زیبا باشد. پس چه چیزی بهتر از اضافه کردن زیبایی با آویزهای مختلف؟

چند سالی است که آویزهای ظریف ساعت ترند شده‌اند و به ساعت‌ها ظاهری متفاوت و جذاب می‌بخشند. همچنین این آویزها را با هر جنسی که داشته باشند می‌شود با عناصر دیگر استایل شخصی ست کرد. در این یادداشت با هم درمورد چند مورد از بهترین آویزها می‌شنویم که می‌توانید بهار امسال به استایلتان اضافه کنید:

احتمالا معمول‌ترین رنگی که در آویزهای ساعت دست خانم‌ها می‌بینید طلایی است. رنگ طلایی آویزهای ظریف ساعت در نمونه‌ها و مدل‌های بسیار زیادی وجود دارد و بی‌دلیل هم نیست: طلایی زیباست! رنگ طلایی در کنار چرم و ساعت‌های رنگ تیره و روشن به نظر فوق‌العاده می‌رسد و همچنین ظاهری شیک و نیمه رسمی به دست‌های شما می‌دهند (چه کسی هست که دوست نداشته باشد یک آویز ظریف طلا را همیشه روی دستش داشته باشد؟). برند بین‌المللی ون کلیف و آرپل یکی از برندهای پیشرو در تولید آویزهای ساعت است و با طرح‌های بی‌نظیر و اکثرا مینیمالش حرف اول را در ترند زیورآلات مربوط به ساعت می‌زند. چه طرح ساده دوست داشته باشید و چه به ترکیب آویز ساعتتان با سنگ‌ها و متریال‌های متفاوت داشته باشید، در ون کلیف و آرپل آویز ساعت مورد علاقه‌تان را پیدا می‌کنید. در ساعتچی، ما از این برند چند مدل آویز ساعت مینیمال و جذاب که بیشتر طلایی رنگ هستند را دستچین کرده‌ایم.

آویز ساعت

در انتخاب طرح و متریال و رنگ آزادید اما همیشه گوشه چشمی هم به جنس ساعتتان داشته باشید. طلایی رنگ فوق‌‎العاده‌ای است اما با ساعت‌های استیل یا سیلیکونی و پلاستیکی، بهتر است از آویزهای سبک رنگ استیل یا رنگ‎‌های روشن و تیره ساده استفاده کنید. اگر ساعتتان استیل یا نقره‌ای است آویزهای سفید یا مشکی یا حتی خود استیل بهترین همنشین برای این ساعت هستند و اگر ساعت طرحدار به دست می‌کنید  (مثل ساعت‌های سواچ) سعی کنید آویز را در ساده‌ترین حالت و طرح انتخاب کنید. این طوری هم چشمتان در طول روز خسته نمی‌شود و هم طرح جذاب ساعتتان حسابی خودش را نشان می‌دهد. پر واضح است که باید حساسیت‌های پوستی را هم در نظر بگیرید، پس قبل از فشردن دکمه خرید حسابی فکر کنید و ببینید آیا یادتان می‌آید زمانی از طلا یا هر فلز دیگری استفاده کرده باشید و پوستتان قرمز شده باشد؟ اگر حساسیت دارید بهتر است از آویزهای غیرفلزی استفاده کنید.اویز ساعت طلا

آویزهای نگین‌دار هم انتخاب خوبی هستند برای کسانی که از سادگی زیاد فراری‌اند. اگر دوست دارید به جای آویزهای ساده و تک رنگ، چیز بیشتری دور دستتان داشته باشید و به نگین و طرح و نقش‌های زیاد علاقه‌مند هستید خوشبختانه برای شما هم گزینه‌های زیادی در ترندهای امسال وجود دارند. آویزهای طلا و نگین ترکیبی ساعتچی که نگین آن‌ها از جنس کوبیک زیرکونیایِ سفید یا رنگ‌های مختلف هستند ظاهری جذاب و متفاوت و تا حدودی بازیگوش به ساعت شما و استایل شخصی‌تان می‌دهند. اگر در انتخاب طرح و مدل آویز شک دارید کافی است در قسمت آویزهای ساعت چرخی بزنید. چه طرفدار قلب‌های ظریف باشید و چه برگ‌های پاییزی یا حتی طرح‌های سنتی و ایرانی مثل چشم نظر را برای کنار ساعتتان مد نظر داشته باشید، آویز ساعت مورد علاقه‎تان را پیدا خواهید کرد.آویزآویزهاآ

خرید اینترنتی اویز ساعت

اگر قصد خرید اینترنتی زیورآلات ظریف و گران‌قیمت به ویژه آویز ساعت را دارید حتما به قفل سگک آن دقت کنید که آسان باز و بسته شود (و نه آنقدر آسان که مدام از دستتان بیفتد) و رنگ آن را هم مد نظر قرار بدهید. زنجیرهایی که طلایی خیلی درخشان هستند معمولا روکش طلا دارند و از جنس طلای اصل نیستند. همچنین اندازه طرح‌های آویز هم اهمیت زیادی دارند، اگر گل یا برگ یا ماهی و… که به ساعتتان آویزان است از ابعاد یک در یک و نیم سانتی‌متر بیشتر باشد جلوه خوبی ندارد و حرکات دستتان را هم محدود خواهد کرد.

Summary
product image
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
2 based on 1 votes
Brand Name
ساعتچی
Product Name
آویز ساعت طلا
Price
تومان ۴۰۰۰۰
Product Availability
Available in Stock