نوع پوشش و لباس‌های هر فصلی متفاوت است و شما قاعدتا بنا به همان فصل، سراغ لباس‌هایی می‌روید که با آن احساس راحتی کنید. فصل تابستان نیز استایل مخصوص به خود را دارد و از قاعده و قانون خود پیروی می‌کند. این استایل هم لباس‌های شما را شامل می‌شود و هم زیورآلاتی که در این فصل شما استفاده می‌کنید.

بیش‌تر لباس‌های فصل تابستان رنگ‌های روشن و پارچه‌های طرح‌داری دارند که هم زیبایی، آرامش و شادابی را به همراه خواهد داشت و همین‌طور راحتی و خنکی را برای شما فراهم می‌کند؛ چرا که از شدت گرمای ناشی از نور مستقیم خورشید می‌کاهد. این لباس‌های رنگی خود به یک سبک تبدیل شده‌اند که بسیار هم مورد استقبال قرار گرفته‌اند، زیورآلات رنگی نیز برای این فصل موجود است که می‌توانید با آن‌ها به استایل و تیپ خود روح و جذابیت ببخشید.

لباس‌های یک‌سره یا اورال یکی دیگر از ترندهای امسال برای فصل تابستان است که می‌توانید آن را نیز برای استایل خود در این فصل انتخاب کنید. این نوع لباس‌ها در کنار خنکی و راحتی، بسیار هم آسان است. این استایل شما با یک صندل و زیورآلاتی که با سنگ‌های تزئینی باشند، تکمیل می‌شود و ظاهر منحصر به فردی به شما می‌بخشد.

استفاده از زیورآلات نیز در کنار ترکیب‌بندی مناسب لباس‌ها با دانش و شناخت نسبت به رنگ‌بندی‌ها، می‌توانند جلوه‌ای زیبا و خاص به استایل شما ببخشید، البته در صورتی که بدانید چه نوع زیورآلاتی را با چه مدل لباس‌هایی استفاده و ست کنید. در این مطلب می‌خواهیم درباره زیورآلاتی که می‌توانیم تابستان از آن‌ها استفاده کنیم تا استایل ما را خاص‌تر کند و جلوه هر چه بهتری به تیپ ما ببخشد، صحبت کنیم.

 

  • مروارید

ترند تابستان سال ۲۰۱۹ که به بازار عرضه شده و بسیار هم مورد استقبال واقع شده است، مروارید‌ها هستند. این مدل زیورآلات که سال‌هاست مورد استفاده قرار می‌گیرد و هیچ وقت هم قدیمی نمی‌شود، امسال هم باز روی کار آمده و خودنمایی می‌کند. یک گوشواره میخی مرواریدی یا گوشواره آویز، گردنبند مروارید یا هر نوع زیورآلاتی که در آن مروارید به کار رفته باشد، می‌تواند در این تابستان به خوش‌تیپ‌تر شدن شما کمک کند.

این نوع زیورآلات به خصوص برای افرادی که اهل سادگی هستند، بسیار مناسب است؛ یک سرویس مروارید ساده می‌تواند هم وقار و زیبایی خاصی به استایل شما بدهد و نه تیپ شما را شلوغ کند. سرویس‌ها و زیورآلات مروارید در کمال سادگی، بسیار هم شیک و همیشه هم مدرن بوده و هستند.

گردنبند طلا و مروارید از گالری ساعتچی
گردنبند طلا و مروارید از گالری ساعتچی

مروارید را می‌توانید هم با تیپ‌های اسپرت و هم رسمی ست کنید، با پیراهن مجلسی یا کت و دامن، یا شلوار و بلوز، به همه نوع تیپ و استایلی وقار و زیبایی می‌بخشد. در موقع خرید این نوعه زیورآلات حواس‌تان به درشت و خوش قیافه بودن تک تک دانه‌های مروارید باشد، هر چه دانه‌های گردنبند مروارید شما درخشان‌تر و زیباتر باشد، وقار و جلوه آن و همین‌طور ارزش آن نیز بیش‌تر است.

 

 

مدل‌های دیگری از زیورآلات نیز برای فصل تابستان مناسب هستند که در ادامه آن‌ها را خواهیم شناخت تا بتوانید با هر نوع استایلی یکی از این زیورآلات را انتخاب و استفاده کنید.

 

حضور رنگ را در تیپ‌های تابستانی فراموش نکنید، گوشواره‌هایی را برای استایل تابستانی خود انتخاب کنید که آویزی و بلند باشند و همچنین رنگ در آن نقش داشته باشد. سنگ‌ها و نگین‌های رنگی، مثل فیروزه و عقیق، می‌تواند به خاص شدن استایل شما کمک کند.

گوشواره طلا طرح هندسی چکشی
گوشواره طلا طرح هندسی چکشی

 

گردنبندهای بلند که به گردنبندهای رومانتویی نیز شناخته می‌شوند، برای فصل تابستان بسیار مناسب هستند، چرا که به خاطر گرمای هوا بیش‌تر مانتوهای شما جنسی لطیف دارند و حضور این مدل گردنبندها روی این مانتوهای سبک جلوه خاصی دارد. البته حواس‌تان باشد که اگر پارچه مانتوی شما شلوغ است و طرح‌های زیادی دارد، لازم نیست از این گردنبندها استفاده کنید و آن‌ها را برای مانتوهای تک رنگ و خلوت خود بگذارید. ترکیب رنگی را هم برای انتخاب گردنبند روی مانتو رعایت کنید.

گردنبند طلا بلند

  • سنگ‌های قیمتی

سنگ‌های رنگی و قیمتی می‌تواند استایل شما را زیر و رو کند، به شرطی که رنگ‌های خوب و مناسبی برای فصل تابستان انتخاب کنید، رنگ‌های روشن مثل آبی، زرد و … بهترین گزینه‌ها هستند. هر نوع زیورآلاتی که این نوع سنگ‌ها در آن‌ها به کار رفته باشند، می‌تواند در تیپ شما استفاده شود.

 

زمان‌هایی که استایل شما با یک صندل و شلوار کوتاه همراه است، حضور پابند را در زیبایی و جلوه بخشیدن به استایل‌تان دست کم نگیرید. پابندی که با رنگ لباس‌های شما همخوانی داشته باشد یا یک پابند ظریف و تک رنگ می‌تواند پاهای شما را ظریف‌تر و زیباتر از همیشه نشان دهد.

پابند طلا

 

دستبندهایی که جزئیات و اشکال تزئینی از آن آویزان هستند، همیشه می‌توانند زیبایی و جلوه خاصی به دستان شما ببخشند. حال فرض کنید این آویزها مهره‌ها و تزئین‌های رنگی رنگی و شاد باشند که مخصوص فصل تابستان هستند را با لباس‌ها و استایل‌هایی که با این رنگ‌ها همخوانی دارند، استفاده کنید.

دستبند دوستی

زیورآلات مخصوص تابستان را با هم دیدیم، همه این زیورآلات را می‌توانید به استایل تابستانی خود بیفزایید و روح و رنگ تازه‌ای به این استایل بدهید. فقط یک نکته درباره زیورآلات تابستانه می‌ماند، آن هم این‌که برای انتخاب آن‌ها هم باید به رنگ پوست و فرم صورت‌تان توجه کنید و هم به رنگ و نوع لباس‌تان، نگران نباشید؛ در ادامه همراه ما بمانید تا درباره این موضوعات نیز بیش‌تر بدانیم.

رنگ پوست شما تعیین کننده رنگ طلا، جواهر و زیورآلاتی است که می‌خواهید از آن استفاده کنید. افرادی که پوست سفیدی دارند، طلا و زیورآلات با رنگ سفید برای آن‌ها مناسب‌تر از بقیه رنگ‌هاست؛ اما افرادی با پوست گندمی می‌توانند از زیورآلاتی استفاده کنند که ترکیبی از زرد و قرمز هستند که به خاطر رنگ پوست‌شان جلوه بسیار زیبایی به صورت آن‌ها می‌بخشد. اگر پوست شما سبزه است یا برنز کرده‌اید، ترکیب زرد و سفید در زیورآلات‌تان زیبایی شما را دو چندان خواهد کرد.

افرادی که پوست روشن، مثل سفید یا گندمی دارند، از جواهرات و زیورآلاتی که در آن‌ها از یاقوت استفاده شده است نیز نباید غافل شوند، چرا که این زیورآلات روی این رنگ پوست جلوه فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از رنگ‌های پرطرفدار این روزهای زیورآلات که بسیار هم از آن استقبال شده، رزگلد است، این رنگ برای افرادی که پوست سبزه دارند یا برنزه کرده‌اند، بسیار مناسب است و زیبایی خاصی به این افراد می‌بخشد؛ البته که زیورآلات تابستانه رزگلد را همه افراد می‌توانند به استایل خود اضافه کنند و زیبایی بیش‌تری به تیپ خود بدهند.

گوشواره طلا سبک

حالا که رنگ پوست‌تان رنگ کلی زیورآلات‌تان را مشخص کرد، نوبت لباس‌هایتان است. اولین نکته‌ای که باید در ست کردن زیورآلات با لباس‌تان رعایت کنید این است که «شنبه، یک‌شنبه» نشوید. یکی از قواعد اصلی مد و استایل، قاعده سه رنگ است. شما برای خوش‌تیپ بودن باید در استایل خود فقط از سه رنگ استفاده کنید. این موضوع فقط برای لباس‌هایتان نیست و درباره زیورآلاتی که استفاده می‌کنید نیز صادق است. اگر در لباس‌هایتان سه رنگ مشاهده می‌شود، در انتخاب زیورآلات بسیار دقت کنید، چون باید یکی از همان سه رنگ نیز در زیورآلات تابستانه‌ای که استفاده می‌کنید، وجود داشته باشد.

با در نظر گرفتن این قاعده، می‌توانید رنگ لباس و رنگ زیورآلات‌تان را جوری با هم هماهنگ کنید که رنگ‌ها مکمل یکدیگر باشند. البته اگر اهل ریسک کردن هستید و از ترکیب رنگ‌ها شاد می‌شوید، می‌توانید از رنگ‌های متضاد لباس‌تان برای زیورآلات تابستانه‌تان استفاده کنید. اگر سراغ رنگ‌های متضاد رفتید، لازم نیست قاعده چرخه رنگ‌ها را رعایت کنید، دل را به دریا بزنید و ترکیب‌های جدیدی را امتحان کنید.

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که زیورآلات شلوغ مناسب لباس‌های شلوغ نیستند. اگر لباس‌تان پارچه‌ای طرح‌دار و شلوغ دارد، اگر خال خال و گلدار است، اگر روی پارچه کار شده، نباید زیورآلاتی را انتخاب کنید که آن‌ها هم طرح‌دار و شلوغ باشند. این کار باعث می‌شود نه طرح و زیبایی لباس‌تان مشخص می‌شود و نه زیورآلات‌تان به چشم خواهد آمد.

در استفاده از زیورآلات نگین‌دار می‌توانید رنگ نگین را با لباس‌تان ست کنید. اگر فیروزه دوست دارید و اهل استفاده از آن هستید، می‌توانید آن را با همه طیف‌های رنگی آبی ست کنید. آبی روشن، تیره، سورمه‌ای، آبی نفتی و انواع آبی‌ها می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای لباس شما در کنار سرویس یا زیورآلاتی باشد که فیروزه در آن استفاده شده است. فیروزه قابلیت این را نیز دارد که با لباس‌های اسپرت نیز زیبا شود، شما می‌توانید با شلوار جین که عموما آبی و سورمه‌آی هستند و یک شومیز یا بلوز روشن، از فیروزه به عنوان زیورآلاتی زیبا استفاده کنید.

Summary
product image
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
no rating based on 0 votes
Brand Name
ساعتچی
Product Name
زیورآلات تابستانه
Price
تومان ۶۰۰۰۰
Product Availability
Available in Stock