همینطور که دمای هوا افزایش میابد و روزها گرمتر و گرمتر میشوند، ما هم رو به لباسهای مینیمال تر و سبک تر میاوریم، و سعی میکنیم تمام تلاشمان را برای مقابله با این حجمه سوزان انجام دهیم. فرقی نمیکند پوشش شما یک مانتوی سبک با شلوار باشد یا بلوز و دامن نخی، در هر صورت هوای گرمتر مارا به سمت سبک‌تر کردن لباسها میبرد. لایه‌های کمتر، پوشش کمتر و گردش هوای بیشتر همگی از اهداف ما برای پوشش در این فصل است. در همین حین که ما در حال تابستانی شدن هستیم، فضای بیشتری هم برای نمایان کردن سلیقه و خلاقیتمان در انتخاب زیورآلات تابستانی ایجاد میشود، و این فرصتی مناسب است برای منحصربفرد و خاص بودن شما می‌باشد.

از طرف دیگر برای مد روز بودن و داشتن استایل منحصربفرد در تابستان لازم نیست حتما در سفر و تعطیلات باشید یا دائما در مهمانی های شبانه و شام های رسمی حضور داشته باشید، حتی اگر شغل شما از دسته مشاغلی است که در طول تابستان فعالیت بیشتری دارد و تعطیلات برای شما معنایی ندارد بازهم جواهرات تابستانه علاوه بر زیباتر کردن شما میتوانند در روحیه و بخشی و پیوند شما با این فصل زیبا موثر باشند.

جواهرات تابستانه سبک می‌باشند، و به پوست شما اجازه تنفس می‌دهند، آنها باید علاوه بر راحتی در استفاده دارای جلوه خاص زیر نور اکسپوز تابستانه باشند تا بتوانند استایل و سلیقه شمارا بخوبی نمایان سازند. دستبندهای تابستانه از مهمترین جواهرات و زیورآلاتی است که در قالب استایل شما نمایان میشوند و شخصیت شمارا دارای انحصار میکنند. قطعا اولین چیزی که در نظر بیننده در هنگام مراودات اجتماعی از تایپ پوشش شما به چشم می‌آید، دستبند شماست، خصوصا در هنگام دست دادن، دستبند در ناخودآگاه مخاطب بخوبی وارد شده و بخشی از هویت بصری را برای طرف مقابلتان شکل می‌دهد.

ساعتچی با بهره گیری از طراحان مد روز، بهترین دستبندهای تابستانه مطابق سلیقه شمارا در گروه های متفاوت تهیه کرده است که می‌توانید آنها را با سلیقه شخصی خود تطبیق داده یا درصورت نیاز، به شخصی سازی دستبند مورد علایقتان بپردازید.

دستبندها با زنجیر طلا

یک انتخاب شیک و کلاسیک برای آنهایی که طرفدار کارهای ظریف هستند، می‌تواند دستبندهای طلا در طرح های مینیمال باشد، خصوصا برای آنها که به سادگی علاقمندند، یا بالعکس طرحهای پر زرق و برق‌تر و دارای پیچیدگی بیشتر برای افرادی که به طرحهای عمیق و پرمحتوا علاقمندند می‌تواند گزینه مناسبتری باشد.

دستبند طلا ساعتچی

دستبندهای طلای ساعت چی در طرح های مختلف برای سلایق متفاوت تهیه شده، یک دستبند طرح ونکلیف می‌تواند با لباسهای آبی و فیروزه ای تابستانه شما ست باشد و سنگ های کار شده روی آن با طیف رنگی آرایش شما مطابقت خواهد داشت، این دستبند علاوه بر زیبایی منحصر بفرد می‌تواند یک گزینه مناسب برای تابستان های گرم ایران باشد، سنگهای ظریف آن در کنار زنجیر طلا حس خنکی را هم به شما و هم به دیگران منتقل خواهند کرد.

خرید دستبند طلا

برای یک میهمانی تابستانه ویا یک شام رسمی نیز می‌توانید از دستبند زنجیر کارتیه استافده کنید، این دستبند از برند محبوب کارتیه در فروشگاه ساعتچی موجود است و شما می‌توانید بر اساس سلیقه و استایل خود در ضخامت های متفاوت آنرا سفارش دهید و مطمئن باشید درخشش این محصول در کنار ست تابستانه شما ترکیبی به یاد ماندنی در ذهن‌ها خواهد ساخت.

دستبندها با سنگ

سنگ نماد خنکی است و عنصر فعال در پوشش شما، سنگ می‌تواند با هر سلیقه و استایلی ست شود و انرژی بالای آن جذب کننده نگاه ها خواهد بود. طیف وسیع رنگها و اندازه های گوناگون آن بقدری دست هر سلیقه ای را باز می‌گذارد که تقریبا تمام استایلیست های دنیا در تمام کارهای خود از سنگ استفاده می‌کنند. ترکیب سنگ و طلا زیبایی خاصی به ارمغان می‌آورد، و مچ دست و پا بهترین جا برای نشان دادن این عنصر بینظیر طبیعت در تابستان است.

طرح های مردانه دستبندهای سنگ کارتیه یکی از محبوب ترین کارهای این روزهای تابستان است که با تضاد میان دو عنصر سنگ و طلا، همچنین کنتراست بالای ایجاد شده توسط سنگهای مشکی از جلوه خاصی برخوردارند.

دستبند ساعتچی

همچنین دست بندهای طلا با مروارید نیز از گزینه های محبوب دختران جوان است که با استایل تابستانه آنها هماهنگی دارد و حس سبکلی و جوانی را منتقل می‌کند.

دستبند با بافت

اگر طرفدار استفاده از متریال الیاف مانند پارچه و نخ در زیورآلات خود هستید و در عین حال می‌خواهید عنصر طلا نیز در استایل شما مشهود و ملموس باشد، بهترین گزینه برای زیورآلات تابستانه شما دستبندهای بافت هستند. راحتی در استفاده، سبکی و لطافت آنها محبوب خانم های پر جنب و جوش در تابتسان است در عین حال طیف وسیع انتخاب ها از رنگ و شکل و نوع گره هر دستبند بافت دست شمارا باز می‌گذارد تا با هر استایلی آنرا ست کنید.

تفاوتی نمی‌کند شما می‌خواهید در یک مهمانی شبانه حضور پیدا کنید یا در محل کارتان و برای فعالیت روزمره، جلوه دستبندهای بافت بقدری زیبا و تاثیر گذار است که در تمام فعالیت ها می‌توانید از آنها استفاده کنید.

دستبند دخترانه

برای طرفداران برند کارتیه نیز، دستبند بافت با طرح زنجیر آن در فروشگاه ساعتچی موجود می‌باشد تا هرچه بیشتر شخصیت گیرا و منحصر بفرد شمارا نمایش دهد.

دستبندهای چرم

برای یک ست تابستانه شاید به ظاهر دستبند چرم کمی اغراق آمیز بنظر برسد، اما دستبندهای چرم سبک و خنک با طراحی های منحصر بفرد بهترین انتخاب برای بانوان و آقایون شیک پوش در این فصل می‌باشد، حس انحصار از مواردی است که در نگاه اول به چشم هر بیننده ای می‌رسد.

دستبندهای چرم زنانه با طرح بافت از طرح های پرطرفدار گروه ساعتچی می‌باشد که با کیف و کفش و دامن های مجلسی شما ست می‌شوند و جلوه دوچندانی به شخصیت شما خواهند داد.

علاوه بر این دستبند یونیک طرح کارتیه با چرم روشن نیز علاوه بر حس خنکی، با تمام البسه چرم و طبیعی شما همخوانی خواهد داشت و به شما و بیننده حس خاص بودن را منتقل خواهد کرد

دستبند چرم

الگنوهای خنک

یک انتخاب کلاسیک با رگه هایی از مدرنیسم را می‌توانید با النگوهای دست داشته باشید، از طرح‌های روز و وایرال ژورنال های معتبر مد تا طرح های بومی و ترند این‌روزهای ایران همگی قابل سفارش و شخصی سازی در این النگو ها می‌باشند. یک دستبند طرح نیمانی هیچ، به شما حس بروز بودن را در کنار ظرافت نگاه و مدرنیسم خواهد داد، و یا یک النگوی طلا با مروارید علاوه بر حس خنکی، با ست مینیمال شما بطور کامل همخوانی خواهد داشت.

همچنین برای طرفداران کارهای شلوغ و حجیم بهترین انتخاب می‌تواند از النگوهای طرح دار ساعتچی باشد، این طرح علاوه بر ظرافت در طرح و ساخت آن با سبک و استایل بلد و زنده شما همخوانی خواهد داشت و بهترین گزینه برای روزهای گرم و آفتابی تابستان خواهد بود.