کمتر محصولی را در نمایشگاه ها و گالری های مشهور مد می توان پیدا کرد که گران بها تر از «حلقه های ازدواج» باشد. سلبریتی ها و ثروتمندان گویی پیمان نانوشته ای میان خود دارند که به موجب آن در رقابتی تنگاتنگ همواره به دنبال بزرگ ترین، درخشان ترین و البته قیمتی ترین حلقه ازدواج برای معشوق شان هستند. از حلقه بلیک لیولی با سنگ ۱۲ قیراطیِ برش اُوال که ارزشش در حراجی ریان رینولدز چیزی حدود دو میلیون دلار تعیین شد گرفته تا حلقه الماس ۲۰ قیراطی که جی زی به بیانسه به مناسبت سالگرد ازدواج شان هدیه داد و ارزشش چیزی حدود ۵ میلیون دلار تخمین زده می شود . این حلقه ها با سنگ هایی که برخود حمل می کنند حتماً یکی از گران ترین دوستانِ دختران زیبا و ثروتمند ما محسوب می شوند. به همین مناسبت این بار تصمیم گرفتیم پانزده عدد از خارق العاده ترین حلقه های افراد مشهور را برای شما معرفی کنیم.

گرچه قیمت های این حلقه ها می تواند هوش را از سر هرکسی ببرد! اما لازم به یادآوری است که شما می توانید نسخه های بدل یا نمونه این انگشتر و حلقه ها را همین حالا از سایت ما به نشانی saatchico.com تهیه کنید. پس دیگر ناراحتی نداشتن منحصر به فردترین حلقه های ازدواج را کنار بگذارید و با ما در لذت مشاهده آنها همراه شوید.

ویکتوریا بکهام را بایستی ملکه بی چون و چرای حلقه های ازدواج به حساب آورد. گزارش هایی از نزدیکان و دوستان خانواده بکهام نشان می دهد که ویکتوریا چیزی حدود ۱۳ حلقه گران قیمت را در صندوق جواهرآلاتش نگه داشته است! مشخص است که آنها ثمره تاریخچه ازدواج ۱۵ ساله او با دیوید بکهام هستند؛ اما رقمی که برای این مجموعه خارق العاده تخمین زده می شود چیزی در حدود ۶٫۵ میلیون دلار است.

 

جیم توث، شوهر کنونی ریس ویدرسپون درخواست ازدواجش را با حلقه ای مطرح کرد که نگینش الماس چهار قیراطی برشِ آشوکا بود. طراحی هنری این حلقه به آتلیه زیورآلات ویلیام گلدبرگ سپرده شده بود و قیمت آن چیزی حدود ۲۵۰ هزار دلار تعیین گردید.

 

عکاسان به طور معجزه آسایی توانستند به حلقه الماسی که اُلیا پالرمو از همسرش یوناس هیوبل همین اواخر هدیه گرفته بود نگاهی بیاندازند! نگین الماس حلقه بوسیله دو الماس سفید دیگر در کناره ها در برگرفته شده است و با برش کوسنی آن تخمین زده می شود که حدود ۳ قیراط وزن داشته باشد.

 

حلقه ازدواج نیکول کیدمن که کیت اربان آن را به وی پیشکش کرده به معنای دقیق کلمه منحصر به فرد و بی نظیر است. در این حلقه حتی یک سنگ الماس مشابه به کار گرفته نشده است؛ در عین حال تمامی این سنگ های الماس کارتیر با شکل متمایزشان انگشت کیدمن را در بر خواهند گرفت. قیمت تخمینی: ۵۰۰ هزار دلار.

 

خبر این بود که نیک کانن از خواننده فوق ستاره پاپ و جز، ماریا کِری خواستگاری کرده است. اما او این کار را با چه حلقه ای انجام داده بود؟ بله. حلقه پیشکش کانن، الماسی ۱۰ قیراطی را به عنوان نگین خود داشت!

 

کیم کارداشیان در سومین ازدواج خود با رَپر بزرگ کانیا وست، حلقه ای با نگین الماس را دریافت کرد که بیش از ۱۵ قیراط وزن داشت و برش آن امرالد ترکیبی بود. حتی فکر کردن به قیمت این حلقه نیز سخت است: ۱٫۲۵ ملیون دلار ناقابل!

 

اکنون به کیت میدل تون زیبارو می رسیم. بسیاری از افراد می دانند که دوشیزه میدل تون از پرنس ویلیام حلقه یاقوت کبود به ارث رسیده از پرنسس دایانا را دریافت کرده است؛ به این امید که یاد او همیشه در قلب ها زنده نگه داشته شود. حلقه در میان خود سنگ ۱۲ قیراطی از یاقوت را نگه داشته است و ۱۴ سنگ الماس منفرد به زیبایی هر چه تمام تر دور تا دور آن را احاطه کرده اند. قیمت این جواهر بی نظیر (صرف نظر از وجهه تاریخی – میراثی آن) چیزی حدود ۵۵۰ هزار دلار تخمین زده می شود.

 

ژاستین تیمبرلیک از بیل با حلقه الماسی شش قیراطی خواستگاری کرد. نکته جالب توجه آن است که خود ژاستین در طراحی این حلقه ایده پردازی کرده و به نوعی در فرآیند ساخت دستیار طراح به حساب می آمده است . او بعدتر مجموعه های عتقیه انگشتر و حلقه را به عنوان منبع الهام خود معرفی کرد.

 

الماس سختی که با برش بیضوی بر حلق ازدواج جنیفر آنیستون قرار گرفته را همسرش جاستین ترو به او هدیه کرده است. پیش بینی می شود که این الماس حداقل ۱۰ قیراط وزن داشته باشد.نتیجتاً این حلقه چیزی حدود ۱ میلیون دلار پای ترو آب خورده است!

 

در روزهای شیرین تر گذشته نه چندان دور کریس مارتین، گوینت پال ترو را به یک حلقه الماس هشت قیراطی با برش کیوب مهمان کرد؛ گرچه کمی بعدتر این زوج بدون سر و صدا از یکدیگر جدا شدند.

 

پیوند کیارا ستاره بی بدیل دنیای ار.اند.بی با خوانند رپ فیوچر چندان دوامی پیدا نکرد. اما در زمان اوج این رابطه (حالا از دست رفته)، فیوچر یک حلقه الماس به واقع گران قیمت را به کیارا هدیه داد. گفته می شد که قیمت این حلقه بایستی بر مبنای میلیون دلار محاسبه گردد.

 

وقتی لیولی در ژولای ۲۰۱۲ با شوهرش رایان رینولدز ازدواج کرد تمای خبرنگاران و به نوعی تمامی دنیا در شوک فرو رفتند. رینولدز حلقه ۱۲ قیراطی برش اُوالِ الماس را حتی پیش از مراسم ازدواج به انگشت لیولی انداخته بود! قیمت این حلقه مطابق شایعاتی که در میان رسانه ها پخش شد، حدود دو میلیون دلار بود.

 

کسی قادر نبود که وزن نگین حلقه ای که ملکه بی (بیانسه) از جی زی دریافت کرده بود را حدس بزند. تا آنکه خود جواهرفروشی که این الماس را از سنگش برش داده بود اعلام کرد که وزن آن به حدود ۲۰ قیراط می رسد؛ به همین علت بسیاری قیمت این حلقه را حتی بیش از ۵ میلیون دلار تخمین می زدند.

 

حقیقت این است که به حلقه آنجلینا ژولی صفتی پائین تر از خارق العاده را نمی توان داد. نگین حلقه به طور کامل تحت نظارت همسر سابق وی، برد پیت تهیه و برش داده شده بود .او مشاور ارشد پروژه ساخت حلقه ازدواج بود. البته خود الماس ۱۶ قیراطی بدون طی این پروسه نیز چیزی حدود ۲۵۰ هزار دلار قیمت داشته است.

 

حلقه زیبا و جذاب جنیفر گارنر (از همسر دیرین خود بن افلک)، الماسی ۴٫۵ قیراطی با برش کوسن را به عنوان نگین خود می نمایاند. قیمت این حلقه ازدواج چیزی حدود نیم میلیون دلار تعیین شده است.

عنوان
حلقه های ازدواج سلبریتی ها
مقاله
حلقه های ازدواج سلبریتی ها
خلاصه
حقیقت این است که به حلقه آنجلینا ژولی صفتی پائین تر از خارق العاده را نمی توان داد. نگین حلقه به طور کامل تحت نظارت همسر سابق وی، برد پیت تهیه و برش داده شده بود - او مشاور ارشد پروژه ساخت حلقه ازدواج بود. البته خود الماس 16 قیراطی بدون طی این پروسه نیز چیزی حدود 250 هزار دلار قیمت داشته است.
نویسنده