طلا یکی از گران بهاترین فلزات یافت شده در کره زمین است. این فلز زیبا همواره مورد توجه تمام افراد و دولت­مردان در سراسر دنیا است. طلا به صورت­های مختلف قابل استفاده است. زنان و دختران و حتی گاهی مردان از طلا برای زینت و زیبایی خود استفاده می­کنند. به صورت های مختلف می­توان از طلا به عنوان زینت استفاده کرد. انگشتر، گوشواره، گردنبند و زیورآلات مختلفی از طلا طراحی و ساخته می­شوند. طلا مزایا زیادی برای سلامتی زنان وجود دارد. طبیعت طلا گرم و تر است و باعث کاهش ترس و اضطراب، پایین آمدن فشار خون، از بین رفتن نابهنجاری های غددی و کاهش فشار عصبی می­شود. برعکس زنان طلا برای مرد اصلا مفید نیست و دارای ضررهایی نیز می­باشد. طلا باعث برهم خوردن تعادل میان گلبول های قرمز و سفید می­شود. طلا همچنین باعث کم خونی در مردان می­شود.

 

هنگام خرید طلا حتما به رنگ پوست خود دقت داشته باشید. به عنوان مثال برای پوست­های سفید، طلاهای سفید جذابیت زیباتری دارد، برای پوست­های تیره تر ترکیب طلای زرد و سفید بسیار زیباست.

طلا می­تواند یکی از بهترین گزینه­ها برای سرمایه گذاری باشد. بسیاری از خانواده­ها در هنگام تولد فرزندشان برای او طلا می­خرند تا در آینده پشتوانه­ای خوب داشته باشد.

قبل از خرید طلا نکات مهمی وجود دارد که باید به آن­ها توجه داشته باشید. خرید از فروشگاه­های معتبر، داشتن اطلاعاتی در مورد قیمت، عیار و جزئیات طلا بسیار مهم است. به دست آورن اطلاعات مهم و خرید طلا ممکن است کاری بسیار وقت گیر باشد. امروزه فروشگاه­های اینترنتی فراوانی در زمینه خرید طلا فعالیت می­کنند. یکی از بهترین و معتبرترین آن­ها، فروشگاه­ اینترنتی ساعتچی است. این فروشگاه با سابقه­ای طولانی در فروش طلا و جواهر، با طرح­های متنوع و با کیفیت در خدمت مشتریان عزیز می­باشد. شما می­توانید بدون اتلاف وقت برای خرید طلای خود به وب سایت فروشگاه مراجعه کنید.

خرید گوشواره طلا

گوشواره یکی از انواع زیورآلات ساخته شده بسیار زیبا و پرکاربرد از طلا است. گوشواره­ها در اندازه­های مختلف و طرح­های زیبا برای سنین مختلف بزرگسال و دختران و نوزادان طراحی و ساخته می­شود. گالری ساعتچی دارای کلکسیون بی نظیری از گوشواره­های طلا می­­باشد. این گوشواره­ها به صورت­های مختلف میخی و آویزی به همراه سنگ­، مروارید و.. ساخته شده­اند.

گوشواره میخی

یکی از مدل های طراحی گوشواره به صورت میخی است. این نوع گوشواره­ها برای تمام سنین مناسب است. بسیار سبک و ظریف می­باشند و برای استفاده مداوم مناسب هستند. در گالری ساعتچی گوشواره­های میخی با طرح­های بسیار زیادی با طرح­های زیبا طراحی شده است. در ادامه تعدادی از این طرح ها را با هم بررسی می کنیم.

گوشواره طلا طرح چشم نظر

این گوشواره بسیار زیبا به صورت چشم طراحی شده که درون آن سنگ چشم نظری قرار گرفته است. وزن این گوشواره ۰٫۶۴ گرم است. سبک بودن این گوشواره باعث می­شود برای نوزادان دختر نیز مناسب باشد.

گوشواره طلا

گوشواره طلا طرح فیل

یکی دیگر از طرح­های بسیار زیبای گالری ساعتچی گوشواره میخی طرح فیل است. این گوشواره با ظرافت و زیبایی خاصی طراحی شده است. طرح فیل آن باعث جذابیت این گوشواره برای کودکان می­شود. وزن آن ۱٫۲۳ و ابعاد آن ۱٫۵ سانتی متر است.

گوشواره طرح فیل

گوشواره طلا طرح فیوژن دایره با نگین

گوشواره میخی طراحی شده دیگری به وسیله طراحان گالری ساعتچی، گوشواره فیوژن دایره با نگین کوبیک زیرکونیا به رنگ سورمه ای می­باشد. وزن این گوشواره ۱٫۰۳ گرم است. بسیار سبک و راحت است و نمای بسیار زیبایی دارد.

گوشواره طلا طرح فیوژن دایره با نگین

گوشواره طلا زنانه طرح هندسی با نگین

این گوشواره زیبا به طرح هندسی ساخته شده و نگینی به زیبایی در مرکز آن قرار گرفته است. وزن گوشواره ۲٫۶۴ گرم می باشد، و ابعاد آن ۱٫۵ سانتی متر است. یکی از مزیت های این گوشواره این است که دارای سه سوراخ می­باشد و قابلیت تنظیم ارتفاع دارد.

گوشواره طلا زنانه طرح هندسی با نگین

گوشواره طلا زنانه با نگین

یکی از زیبا ترین طرح­های موجود در گالری ساعتچیف گوشواره طلا با نگین کوبیک زیرکونیا به رنگ ارغوانی و سورمه ای می­باشد. طراحی این گوشواره بسیار زیبا و جذاب می­باشد. وزن آن ۴٫۱۸ گرم می­باشد و از طلای ۱۸ عیار ساخته شده است.

گوشواره طلا زنانه با نگین

گوشواره آویزی

نوع دیگری از گوشواره­های طراحی شده در گالری ساعتچی، گوشواره­های آویزی می باشد. این گوشواره­ها معمولا دارای وزن بیشتری هستند، و به دلیل آویزان شدن از گوش برای نوزادان مناسب نیستند.

گوشواره آویزی

گوشواره طلا زنانه با گوی فیوژن و مروارید

گوشواره طلا با گوی فیوژن، مروارید باروک و مروارید کوچک یکی از طرح­های زیبایی موجود در گالری ساعتچی است. این گوشواره آویزی ۶٫۵ سانتی متر است. قیمت طلای آن بدون مروارید در نظر گرفته می­شود، و قیمت مرواریدها جداگانه محاسبه می­شود.

گوشواره طلا طرح اشک فیوژن با سنگ حدید

یکی از زیباترین طرح­های موجود در گالری ساعتچی، گوشواره طرح اشک فیوژن با سنگ حدید هفت رنگ می­باشد. وزن این گوشواره ۲٫۵۱ گرم و اندازه آن ۲٫۵ سانتی متر است. این گوشواره نمای بسیار زیبایی در گوش دارد.

گوشواره طلا طرح اشک فیوژن با سنگ حدید

گوشواره طلا طرح نیمانی

گوشواره زیر، به صورت آویزی و با طرح نیمایی ساخته شده است. اولین بار نیما بهنود طراح خوش ذوق ایرانی از حروف نستعلیق در طرح­های خود استفاده کرد. به همین دلیل به طرح نیمایی نامگذاری شده است. این گوشواره بسیار زیبا و خاص ۳٫۳۲ گرم وزن دارد، و ابعاد آن با قفل ۳ سانتی متر است.

گوشواره طلا طرح نیمانی

گوشواره طلا زنانه با مروارید

یکی دیگر از گوشواره­های پیشنهادی موجود در گالری ساعتچیف گوشواره ظریف و زیبا با مروارید سفید است. مزیت این گوشواره این است که رنگ مروارید آن قابل تغییر می باشد. گوشواره آویزی بسیار زیبا که نمای بسیار جذابی در گوش شما خواهد داشت. وزن آن ۱٫۳۷گرم می­باشد.

گوشواره طلا زنانه با مروارید

گوشواره طلا زنانه با سکه نقره

یکی از خاص­ترین محصولات ساعتچی گوشواره طلا با سکه نقره می­باشد. این گوشواره کار دست می باشد و یک سکه نقره بر روی آن کار شده است. وزن آن ۵٫۶۲ گرم می­باشد، که وزن سکه نقره جدا از وزن طلا محاسبه می­شود.

گوشواره طلا زنانه با سکه نقره