چگونه گردنبندی انتخاب کنیم تا با شخصیت و استایل ما هماهنگ باشد؟ وقتی پای انتخاب گردنبند طلا در میان دنیای متنوع جواهرات به میان می آید، در واقع شما بخشی از شخصیت خودتان را با این انتخاب به نمایش می گذارید. مثلا انتخاب گردنبند های مهره ای یا برندهایی مانند کارتیه نشان دهنده ی وجوه پر رنگ زنانه در شخصیت شماست و یا انتخاب گردنبند های ساده و مسطح که با استفاده از مواد طبیعی(چرم، سنگ، صدف) ساخته شده اند نشان می دهند شما آرام و ساده هستید. استفاده از گردنبند هایی که بزرگ هستند و به چشم می آیند به مخاطب یادآوری می کند که شما شخصیتی برون گرا دارید و از دیده شدن و مورد توجه قرار گرفتن لذت می برید.

آویز طلا زنانه طرح اسلیمی با نگین های cz
آویز طلا زنانه طرح اسلیمی با نگین های cz

 

اگر به دنبال این هستید که گردنبند ها شباهت بیشتری به دنیای درونی شما داشته باشند، شما باید به دنبال طرح ها و مارک ها منحصر به فرد تر باشید و هم چنین شما می توانید از جواهراتی که با مواد بازیافتی ساخته شده اند استفاده کنید. در گالری طلای ساعتچی طراحان و سازندگان، خواست و نیاز تمامی گروه های شخصیتی را در نظر می گیرند پس اگر شما شخصیتی آرام یا کلاسیک دارید یا از دیدن جواهرات مدرن و مینیمال لذت می برید کافی است برای پیدا کردن طلای دلخواهتان از saatchico.com دیدن کنید.

ممکن است بعضی از گردنبند ها در میان چندین دسته بندی شخصیتی محبوب باشند و هم چنین ممکن است گزینه های زیادی برای انتخاب گردنبند موجود باشد اما به محض این که احساس کردید عاشق یک قطعه جواهر هستید،بدون در نظر گرفتن باقی چیزها، از آن استفاده کنید.

جدیدترین گردنبند های طلای زنانه با طرح دلخواه شما در ساعتچی…

چگونه مقیاس و جزئیات یک گردنبند شخصیت شما را بازتاب می دهد؟

طراحان و متخصص های دنیای مد اعتقاد دارند که شخصیت افراد مهمترین عامل در انتخاب لباس و جواهرات است و لازم به یادآوری است که فرم و سایز بدن تنها یکی از معیار ها در میان معیار های متعددی است که هنگام خرید باید در نظر گرفته شود. پس چرا هر روز مطالب زیادی در رابطه با راهنمای خرید طلا و جواهر نوشته می شود و انتخاب زیورآلات و سبک پوشش به سلیقه و شخصیت افراد واگذار نمی شود؟

پاسخ این است که ما اعتقاد داریم برای داشتن ظاهری منحصر به فرد و دست پیدا کردن به بهترین انتخاب ممکن، شما باید از قوانین و زیبایی شناسی مرتبط با شخصیت ها آگاه باشید ولی پس از آن می توانید تمام این قوانین را زیر پا بگذارید. زیرا آگاه هستید که شکستن این قوانین چه نتیجه و پیامدی خواهد داشت. نه مثل وقت هایی که با نگاه کردن به عکس های یک مهمانی قدیمی خجالت زده می شوید و با خودتان می گویید: “من پیش خودم چه فکری می کردم؟”.

زنجیر کارتیه با آویز گل صدفی
زنجیر کارتیه با آویز گل صدفی

 

حالا زمان آن رسیده که به یکی از معیار های مهم دنیای مد بپردازیم: نسبت و اندازه

وقتی از اندازه صحبت می کنیم حتما در نظر بگیرید که شما می توانید با کمک جادوی پوشش، خطای دید یا توهم بصری ایجاد کنید. پس زمانی که می خواهیم بخشی از اندام یا یک ویژگی ظاهری ما بیشتر به چشم بیاید یا برعکس، باید از قوانین خطای دید کمک بگیریم. استفاده از گردنبند های بزرگ کمک می کند بالا تنه ی شما کوچک تر دیده شود و این همان جادوی خطای دیداست. علاوه بر در نظر گرفتن مقیاس هیچ وقت از در نظر گرفتن شخصیت و شخصی بودن انتخاب غافل نشوید.

گردنبند چوکر چرم و طلا با نگین
گردنبند چوکر چرم و طلا با نگین

 

ویژگی های پنهان شخصیتی، آشکار در سلیقه ی شما

بعضی از اشخاص همیشه دوست دارند که بر اساس قوانین شخصی شان دست به انتخاب بزنند. این باعث می شود آن ها احساس آرامش، صلح و خوشحالی بیشتری بکنند. آن ها دوست دارند کاری را انجام بدهند که به نظر آن ها درست می رسد. این شخصیت ها را می توان به عنوان دسته ی کلاسیک، آرام و زنانه طبقه بندی کرد. این افراد که به قوانین شخصی شان پایبند هستند حتما در انتخاب خود معیار سایز و اندازه را در نظر می گیرند و اگر احساس کنند که به گردنبند های بزرگ تری نیاز دارند از چندین گردنبند کوچک یا متوسط استفاده می کنند. این کار هم به بیشتر جلوه کردن گردنبند کمک می کند و هم فضای خالی بیشتری فراهم می کند و ظریف تر به نظر می رسد.

  • شخصیت های کلاسیک همیشه به دنبال گردنبند هایی با اندازه و مقیاس متوسط هستند.
  • افرادی که شخصیت های آرامی دارند نیز اغلب به دنبال جواهرات متوسط هستند.
  • افرادی که بخش زنانه ی شخصیت شان پر رنگ است اغلب به دنبال جواهرات کوچک و ظریف تر هستند.

گردنبند زنانه

افرادی که قوانین را زیر پا می گذارند

حالا ما راجع به قانون شکن ها صحبت می کنیم، افرادی با استایل های جلوه گر و خلاقانه و سرکش. آن ها سلیقه ی شخصی شان را زیر پا می گذارند تا با کمک ویژگی ها و جزئیات جدید بهتر خودشان را معرفی کنند. هسته و شخصیت درونی آن ها به کمک ظواهر و لایه های بیرونی بهتر نمایان می شود.

  • شخصیت های جلوه گر، عاشق گردنبند های بزرگ یا بلند یا پرنقش و نگار می شوند. واژه ی پر رنگ همیشه این افراد را به ذهن متبادر می کند.
  • افراد خلاق همیشه به دنبال گردنبند هایی با اندازه های غیر معمول می گردند. معمولا آن ها ترجیح می دهند به جای یک گردنبند بزرگ یا عجیب، از ترکیبی از چندین گردنبند برای خلق یک احساس نو استفاده کنند.
  • افراد سرکش معمولا از گردنبند های بسیار بزرگ استفاده می کنند تا با کمک جواهراتشان خودنمایی کنند. آن ها دوست دارند یادآوری کنند که به افکار دیگران اهمیت نمی دهند و تآکید کنند که از قوانین دیگران پیروی نمی کنند.

گردنبند

از آن جا که همه ی ما ترکیبی از این مدل های شخصیتی هستیم (ممکن است درون هریک از ما گاهی یک فرد مطیع و گاهی یک فرد قانون شکن سر برآورد) ممکن است در بازه های زمانی مختلف، یکی از این وجوه از درون ما ندا بدهد تا ظاهرمان را طبق خواست خودش بیآراید.

ما نیز می توانیم این خواست های متضاد را با انداختن چندین گردنبند با اندازه های متفاوت (لایه بندی گردنبند ها) اجرایی کنیم.