خرید انگشتر طلا به عنوان هدیه ای معنا‌دار و خاص، می‌تواند جرقه‌ای از شادی و خاطره ای نایاب برای کسی که دوستش دارید، رقم بزند.

هدیه انگشتر

مهم ترین مسأله ای که هنگام خرید یک انگشتر طلا به عنوان هدیه برای کسی که دوستش داریم با آن مواجه می شویم، انتخاب بهترین و مناسب ترین طرح از میان تمامی انگشتر های موجود است. البته که میزان بودجه و مسائل مالی، تأثیر زیادی بر این انتخاب می گذارد؛ اما در این مطلب ما سعی داریم به شما کمک کنیم تا بهترین انگشتر را با توجه به خصوصیات شخصیتی کسی که دوستش دارید انتخاب کنید. در ادامه راهنمایی برای خرید هدیه انگشتر طلا آورده شده است:

(عکس های استفاده شده در مقاله، ساخت و طراحی اختصاصی گالری ساعتچی می باشد و در سایت گالری ساعتچی به آدرس saatchico.com قابل مشاهده، سفارش و خرید می باشد)

مشاهده و خرید انواع انگشتر طلا از گالری ساعتچی

در هنگام خرید هدیه انگشتر طلا به چه نکاتی توجه کنیم؟

هدیه انگشتر

پیدا کردن سبک و سلیقه ی فرد

اولین گام در خرید انگشتر، تعیین سلیقه و سبک هدیه گیرنده است. آیا او به طرح‌های کلاسیک علاقه دارد یا انگشترهای مدرن را ترجیح می‌دهد؟

برای پیدا کردن مناسب ترین گزینه باید در نظر بگیرید چه انگشتری بیشترین هماهنگی را با شخصیت و استایل شخص مورد نظرتان دارد. فعالیت های روزانه، شخصیت و سایر زیورآلات شخصی او می تواند کمک بزرگی به شما بکند. شما می توانید از جواهرات فرد هدیه گیرنده الهام بگیرید و یا حتی با دقیق شدن در رفتار و سبک زندگی اش، گزینه ای را انتخاب کنید که غافلگیر کننده و در عین حال با سلیقه ی آن فرد بسیار هماهنگ باشد.

بیشتر بخوانید: انگشترهای مد روز کدامند؟ معرفی ۶ مدل جذاب

اندازه مناسب

هدیه انگشتر

حتماً بایدبه نحوی اندازه دور انگشت او یا سایز انگشتری که استفاده می کند را بدانید. اما اگر این موضوع برای شما سخت است و دسترسی به سایر انگشترهای او ندارید، می توانیم با سایز بدن او اندازه انگشتر را حدودی تشخیص دهیم. حتما از فروشگاهی خرید کنید که امکان تعویض آن را داشته باشد تا در صورت تنگ و گشاد بودن آن، به راحتی این کار را برای شما انجام دهند. این امر در فروشگاه آنلاین ساعتچی به صورت رایگان انجام می شود.

مشاهده تعیین سایز انگشتر طلا

انتخاب طرح

انگشتر طلا طرح روبرتو کوین

طرح انگشتر نیز مهم است. ممکن است آویزها یا سنگ‌های قیمتی، نوشته و یا نگین های مختلف به آن افزوده شوند. انتخاب طرح زیورآلاتی که با سلیقه گیرنده هماهنگ باشد، اهمیت دارد.

مراقب باشید که انگشتر انتخابی شما به لباس و موی گیر نکند. پس قبل از خرید، حتما به این موضوع را توجه کنید.

بیشتر بدانید: انگشترهایی که دختران بیشتر می پسندند 

کیفیت انگشتر طلا و خرید از فروشگاه معتبر

انگشتر طلا طرح فرد

در هنگام خرید انگشتر طلا، کیفیت طلا بسیار مهم است.
برخی از انگشترهای طلا از فلزات گرانبها تهیه شده است و فقط با روکش نازکی از طلا آبکاری شده اند که در این صورت در طول دراز مدت، دچار خوردگی می شوند و باید مجددا آبکاری شوند. این نوع انگشترها برای استفاده طولانی مدت مناسب نیستند. اما برای استفاده کوتاه مناسبند؛ زیرا قیمت مناسب تری دارند.
اما برخی دیگر، از خود طلا ساخته شده اند و استحکام و ماندگاری طولانی دارند و برای استفاده روزمره مناسبند.

توجه به اعتبار و قدمت گالری طلا بسیار مهم است.

پیشنهاد می‌شود از طلا فروشی معتبر و نام آشنا خرید کنید و از کیفیت طلا و سنگ‌ها با گرفتن فاکتور رسمی اتحادیه طلا فروشان، مطمئن شوید.

توجه به جزئیات انگشتر

انگشتر طلا

جزئیات طراحی مثل گلبرگ‌ها، حلقه‌ها یا نقش‌ها نیز اهمیت دارد. گیرنده هدیه ممکن است به جزئیات ظاهری انگشتر بسیار حساس باشد.

محاسبه قیمت

هدیه انگشتر

قبل از خرید انگشتر طلا، بودجه خود را مشخص کنید. قیمت طلا به عواملی مانند وزن، عیار و طرح آن بستگی دارد. مطمئن شوید مبلغی که پرداخت میکنید، مناسب و معقول است.
محاسبه قیمت انگشتر طلا در گالری ساعتچی در این لینک به طور دقیق و کامل توضیح داده شده است.

مناسبت خاص

هدیه انگشتر

اگر انگشتر به عنوان هدیه برای یک مناسبت خاص مانند شب یلدا، حلقه نامزدی و ازدواج، ولنتاین و … می‌باشد، بهتر است که طرح و سبک آن با مناسبت همخوانی داشته باشد.

در ادامه به معرفی چند مدل انگشتر مناسب هدیه می پردازیم:

معرفی ۸ مدل جذاب انگشتر برای هدیه

۱- انگشتر تک نگین، کلاسیک اما شیک و همیشگی

انگشتر نگین دار

یک انگشتر کلاسیک تک نگین هیچ گاه از مد نمی افتد و همیشه و در همه ی موقعیت ها قابل استفاده است. وجود یک نگین در مرکز انگشتر تمام توجه ها را به سمت خود جلب می کند، بدون اینکه چیز دیگری نگاه ها را از روی آن منحرف کند. در عین حال توجه کنید که انگشتری با تک نگین الماس یا سایر سنگ های قیمتی همیشه پرطرفدارترین گزینه برای حلقه ی نامزدی می باشد.

مشاهده و خرید انگشتر طلا با نگین تک از گالری ساعتچی

۲- خوش استایل و برون گرا با انگشترها مولتی کالر

انگشتر طلا زنانه با نگین مولتی کالر

اگر شخصی که به او هدیه می دهید دوست دارد با درخشندگی انگشترش تمام نگاه ها را به سمت خود جلب کند، احتمالا انگشتری را که نگین آن در ارتفاع بالاتری قرار گرفته و پایه ی بلندتری دارد، بیشتر می پسندد.

مشاهده و خرید انگشتر طلا با نگین مولتی کالر از گالری ساعتچی

۳- انگشتر با المان های طبیعت

انگشتر طلا زنانه طرح ونکلیف

آیا شخصی که دوستش دارید یکی از عاشقان طبیعت و گردش و سفر رفتن است؟ انگشتر هایی که طرح آن ها از طبیعت الهام گرفته شده است مانند گل ها، برگ ها یا سایر المان های طبیعی، این افراد را شگفت زده می کند. حتما به این نکته توجه کنید که برای یک خانم فعال و کاری، انگشتری که نگین های آن ارتفاع پایینی دارند یا انگشترهای تخت مناسب تر است؛ زیرا آن ها در طول روز از دستان خود بسیار استفاده می کنند.

مشاهده و خرید طلا طرح گل ونکلیف از گالری ساعتچی

۴- رمانتیک و همیشگی با انگشترهای قلبی

انگشترهای ظریف با طرح قلب

 اگر شخصی که دوستش دارید عاشق مسائل احساسی و عاشقانه است، انتخاب یک انگشتر با طرح قلب یا انگشتری که حلقه ی طلای آن ساده نیست مثلا حالت بافت یا تور دارد، گزینه های خوبی است. در نظر داشته باشید که این افراد بسیار به جزئیات اهمیت می دهند؛ پس باید به جای سادگی، ظرافت و پیچیدگی را معیار انتخابتان قرار دهید.

مشاهده و خرید انگشتر طلا با طرح قلب از گالری ساعتچی

۵- انگشتر با طراحی مدرن

انگشتر طلا طرح انتزاعی

اگر کسی که دوستش دارید عاشق دنیای مد و طرح های امروزی است، انگشتر هایی که متقارن نیستند یا انگشتر هایی که بر خلاف مدل های سنتی، شکل آن ها انتزاعی تر است و از جهان واقعی الهام گرفته نشده اند، انتخاب خوبی است. هم چنین انگشتر های بسیار بزرگ یا بسیار کوچک و طرح هایی که اندازه ها و تناسبات معمول را زیر پا می گذارند، توجه این افراد را به خود جلب می کند.

دقت کنید افراد مدرن از طرح های سنتی و قدیمی لذت نمی برند؛ اما یادآوری می کنم که در تمامی مطالب بار ها تذکر داده ایم که دنیای مد، دنیای استثناهاست و نمی توان برای ان قاعده ی کلی در نظر گرفت.

مشاهده و خرید انگشتر طلا طرح انتزاعی از گالری ساعتچی

۶- انگشتر های سبک و ظریف

انگشتر ظریف

امروزه سبک های ساده و مینیمال حلقه و انگشتر که شامل نوعی طراحی ساده با جزئیات کم است، به انواع دیگر انگشتر ترجیح داده می شوند. این انگشترها سبک، بسیار ظریف، مدرن، مینیمال  و در عین حال همراه با زیبایی مخصوص به خودشان هستند.

خرید انگشتر سبک و ظریف از گالری ساعتچی

۷- انگشترهای بزرگ و سنگین

انگشتر گالری ساعتچی

بسیاری از خانم ها عاشق انگشتر های بزرگ هستند. آنها به نحو چشمگیری ظاهر آنها را خاص و جذاب می کنند. این انگشتر می تواند با حضور دلنشینی بر دستان او داشته باشد.

مشاهده و خرید انگشتر سنگین در طرح های متنوع از گالری ساعتچی

۸- انگشتر با طراحی برندهای خاص دنیا

انگشتر طلا طرح میخ کارتیر

در گالری ساعتچی انواع انگشتر طلا طرح شوپارد، دیوید یورمن، کارتیه( کارتیر)، هرمس، تیفانی، ونکلیف، لویی ویتون و همچنین انگشتر طلا طرح قلب فرد و …، از جمله طرح های بسیار پرطرفدار و جذاب برای افراد می باشند و هر سال کالکشن کاملی از این برند ها، طراحی و به دوست داران آنها و سخت پسندان طلا عرضه می گردد. در لینک زیر می توانید طراحی گالری ساعتچی از پرطرفدارترین مدل های انگشتر برند های مطرح دنیا را مشاهده کنید.

مشاهده و خرید انواع انگشتر طرح برندهای مطرح از گالری ساعتچی

خرید هدیه انگشتر طلا از فروشگاه آنلاین گالری ساعتچی

انگشتر طلا طرح بولگاریشما با خرید طلا از فروشگاه آنلاین ساعتچی، از عیار آن مطمئن هستید؛ اصالت برند در کنار ارائه فاکتور رسمی گالری ساعتچی، خیال شما را برای خریدی امن، راحت می کند.
گالری ساعتچی از اولین دریافت کنندگان کد استاندارد به شماره T9121 از اتحادیه طلا فروشان می باشد و این کد بر روی همه محصولات حک شده است.
برند ساعتچی، از توزیع کنندگان عمده طلا در ایران بوده و به همین علت، شما می توانید بدون واسطه و با نازلترین قیمت طلا و اجرت، این هدیه ارزشمند را تهیه کنید.
در قسمت پایین سایت نماد الکترونیک که مجوز فروش اینترنتی را صادر می کند، قرار داده شده است.
شما می توانید با آرامش کامل و بدون حضور فروشنده، محصولات متنوع و زیادی را بررسی و با هم مقایسه کنید تا یک انتخاب هوشمندانه و دقیق داشته باشید. سپس با صرف زمان کوتاه، طلای مورد علاقه خود را با ارسال رایگان دریافت می کنید.
در ضمن برای راحتی در انتخاب ، مشاورین فروش آنلاین ساعتچی آماده پاسخ به سوالات خریداران هستند.
در صورت دریافت کالا، اگر محصول با عکس آن تفاوت داشت و یا دچار آسیب دیدگی شده بود، به راحتی تا ۷ روز امکان مرجوع کردن کالا برای شما وجود دارد و این امکان در تهران توسط پیک معتمد ساعتچی و به صورت رایگان انجام خواهد شد.
برای سفارشات فوری، امکان تسویه درب منزل نیز برای عزیزان تهرانی فراهم است.
در خرید آنلاین طلا از فروشگاه ساعتچی، امکان ارسال هدیه برای عزیزانتان به همراه گیفت مناسب وجود دارد.

نتیجه گیری

انگشتر طلا با طرح پیچ

ما در اینجا به معرفی چند مدل محدود پرداختیم. اما شما می توانید با مراجعه به سایت ما به آدرس saatchico.com و با انتخاب منو انگشتر، از مدل های متنوعی دیدن کرده و انگشتر مورد علاقه خود را پیدا کنید.

اگر دو دل هستید در نهایت می توانید مدل های کلاسیک تر و رایج تر را انتخاب کنید. مثلا انگشتری با سنگ های قیمتی مورد پسند اکثر بانوان قرار می گیرد. هم چنین می توانید با دیدن قسمت پرفروش ترین ها، انگشتر های محبوب را شناسایی کنید و انتخاب کم ریسک تری داشته باشید.