قطعاً یکی از سنگ های زینتی که می تواند پاسخ گوی گستره متنوعی از سلایق باشد مروارید باروک است؛ شما چه طرفدار طراحی های پرزرق و برق  و تجملاتی باشید و چه از علاقه مندان به سبک های ساده و مینیمال، می توانید از زیورآلات تزئین شده با مروارید باروک استفاده نمائید. به همین علت می توان این گونه مرواریدها را چند کاربره دانست؛ آنچه که شما را قادر می سازد تا زیور دلخواه خود را در طی ساعات مختلفی از روز و به مناسبت های گوناگونی در سال به تن داشته باشید. اگر می خواهید در یک مهمانی مجلل به چشم همگان بیائید یا آنکه روزی آرام و معمولی را در اداره یا نزد عزیزتان سپری کنید، زیورآلات مزین به مروارید باروک حتماً بر آورنده خواسته شما خواهند بود. مروارید باروک همچنین می تواند نمادی از یک خاطره زیبا یا قطعه ای به یادماندنی برای بیان یک حالت عاطفی نیز باشد؛ نهایتاً انتخاب موضوع استفاده از این گوهر بی همتا به عهده شما است.

 

اما با توجه به شکل و ظاهر خاص مروارید باروک، شاید از دغدغه های اساسی خریداران این پرسش باشد که: « بهتر است زیورآلات مروارید باروک را با چه لباسی ست کنیم؟»

ما در طی این مطلب به پاسخ این سوال مهم می پردازیم و در ضمن تلاش خواهیم کرد تا بر همین منوال مدل های مختلف زیورآلات زنانه (گردنبند، گوشواره، انگشتر، دستبند) که با تزئین زیبای مروارید باروک همراه شده اند را برای شما معرفی کنیم.

 

۱ گردنبند مروارید باروک:

رشته های مروارید باروک به طرز شگفت انگیزی به سرعت نگاه ها را می ربایند! مرواریدهای بزرگ و درخشنده که رنگ های گوناگونی را از خود ساطع می کنند و به اصطلاح مروارید هفت رنگ نامیده می شوند با لباس های مجلل هماهنگی مناسبی را می یابند. همچنین می توان از این گروه مروارید برای به یادگار نگاه داشتن مناسبت های خاص نیز بهره برد.

                         

اگر می خواهید چیزی نو و متفاوت را تجربه نمائید که بتواند حس جدیدی از شما را به اطرافیان تان القاء کنند، حتماً یک گردنبند با آویزهایی از مروارید باروک را به گردن تان بیاندازید. شما به چشم خود می بینید که استایل خاص مروارید های باروک در کنار طراحی مدرن آویزها چگونه برازندگی و وقار را با سادگی و ظرافت همراه می کنند.

 

۲ گوشواره مروارید باروک:

گوشواره های آویز بلند همیشه ردی از تمایز و شکوه را بر پوشش شما به جای می گذارند. حال متصور شوید که گوشواره بلند شما در قسمت انتهایی پلاکی از مروارید باروک را نیز به همراه داشته باشد؛ چه ترکیب خارق العاده ­ای!

برای مهمانی بزرگ خانوادگی خود گوشواره مروارید را با یک لباس شیک و مجلل ست نمائید. اگر می خواهید ترکیبی از شیک بودن و راحتی را نیز امتحان کنید چرا گوشواره تان را با لباسی روزمره و معمولی به تن نکنید؟!

در نظر داشته باشید که گوشواره های مروارید باروک برای پوشش های روزمره(نظیر لباس محل کار، مدرسه، دانشگاه و …) یکی از مناسب ترین گزینه ها هستند. آنها را با یک شلوار جین و یک مانتو اسپرت به گوش بیاندازید تا به درستی حرف ما ایمان بیاورید!

 

 

۳ انگشتر مروارید باروک:

حالا وقت آن رسیده است که انگشتان خود را با زیوری از مروارید باروک بیارائید.

مسأله ای که همیشه در مورد انگشترها مطرح بوده، میزان مقاومت آنها در برابر آسیب عوامل خارجی است. به هر حال مروارید سخت ترین سنگ گوهری نیست و ممکن است در اثر ضربه ای ناگهانی دچار آسیب گردد. پوشیدن انگشتر مروارید در ناحیه ای نظیر دست ها که بسیار پرکاربرد هستند به مراقبت نیازمند است؛ اما با اندکی توجه بیشتر، آنها می توانند برای مدت زمانی طولانی سالم باقی بمانند – به طور کلی بهتر است که سطح پلاک انگشتر مروارید باروک را به دفعات و به صورت متناوب تمیز نمود.

انگشتر طلا و مروارید از گالری ساعتچی
انگشتر طلا و مروارید از گالری ساعتچی

انگشترهای مراورید باروک اغلب از طراحی پیچیده ای برخوردار هستند و به علت جلوه گری خاص شان شاید بهتر باشد که با لباس های شب، در جشن های شلوغ و مناسبت های ویژه پوشیده شوند. البته قیمت آنها نیز به همین نسبت افزایشی چشمگیر می یابد!

 

۴ دستبند مروارید باروک:

مطمئناً می توان گفت که در میان زیورآلات خانم ها، دستبند مروارید باروک یکی از پر تنوع ترین نمونه ها هستند. در سال های اخیر انواع مختلفی از دستبند های اسپورت یا مجلسی با طراحی های گوناگون و متفاوت از جاذبه مروارید باروک بهره برده اند.

به همین علت شما چه به دنبال دستبندی معمولی برای یادآوری دوستی تان باشید و چه رشته ای از مروارید های کلاسیک را برای بستن به دور مچ تان در یک مهمانی خاص شبانه در نظر گرفته باشید، حتماً می توانید روی دستبندهای مروارید باروک حسابی ویژه باز نمائید.

در انتها شاید هنوز یک سوال دیگر ته ذهن شما باقی مانده باشد؛ در قسمت آخر مقاله به این سوال پاسخ می دهیم که: «آیا نهایتاً زیورآلات مروارید باروک برای شما ساخته شده اند یا نه؟!»

 

آیا بایستی مروارید باروک را انتخاب کرد؟

همانطور که تاکنون مشاهده کرده­اید، مرواریدهای باروک برای زیورآلات مروارید گزینه ای چشم نواز، از مد نیفتادنی، خاص و منحصر به فرد به حساب می آیند. آنها به حتم خود را بر ظاهر شما جلوه گر می سازند و تصویری حقیقاً زیبا را از شما به نمایش می گذارند. اگر شما جزء آن دسته کسانی هستید که به پوشیدن طرح ها و مدهای خاص و کمتر متعارف علاقه مند می باشید یا آنکه می خواهید مسیر تکرار را بشکنید و چیزی جدید را امتحان کنید، مطمئناً شیفته و مجذوب زیورآلات مروارید باروک خواهید شد.

 

این موضوع را کنار این واقعیت مهم بگذارید که آنها به اندازه مروارید کلاسیک گران قیمت نیز نیستند؛ بدین ترتیب شما دیگر توجیه کافی و منطقی را برای خرید آنها در اختیار دارید!

با این وجود اگر شما تنها به ظاهر سنتی مروارید و تداعی های کلاسیک متعاقب آن علاقه مند هستید،  می توانید همچنان از مروارید های کاملاً گرد وکروی استفاده نمائید.

 

آیا می خواهید خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید؟ حتماً به سایت ما به نشانی saatchico.com سری بزنید و از آخرین مدل های زیورآلات ما در نمونه مروارید بازدید به عمل آورید. مطئناً یکی از این زیورآلات فوق العاده توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. اگر شما تصمیم تان را نهایی کنید، می توانید در همین روزهای آینده زیور مروارید محبوب تان را پیش خود داشته باشید!

 

برای اطلاع از مزیت های خرید آنلاین زیورآلات می توانید به دیگر مقاله ما با عنوان خرید آنلاین طلا مراجعه نمائید.