اگر کسی به دنبال زیوری باشد که بتواند آن را همیشه و در هر موقعیتی استفاده کند، باید چه انتخابی داشته باشد؟ ممکن است که شما زیور بی اندازه زیبایی را هم بر تن مدل برگزیده هفته مد و هم در صفحه اینستاگرامی ستاره محبوب تان دیده باشید؛ آیا بدون داشتن این زیور دیگر نمی توان استایلی داشت که بی تفاوت با آنچه به طور موقت روی بورس است، زیبا، آراسته و جذاب باشد؟ خبر خوب آن است که در دنیای پرتنوع زیورآلات، هنوز نمونه های اصیلی را می توان پیدا کرد که جلوه و درخشندگی شان دستخوش گذر زمان نمی شود.

دستبند طلا زنانه کارتیه
دستبند طلا زنانه کارتیه

در ادامه این مطلب ده زیور کلاسیک برتر را معرفی خواهیم کرد که به زعم کارشناسان هرگز محبوبیت خود را از دست نداده اند. این زیورآلات، به نوعی همیشه روی مد هستند و علاقه مندان خاص خود را دارند؛ با خصوصیات ویژه شان الگوهای همیشگی موجود در دنیای مد را می شکنند و به طرفداران محصولاتی را هدیه می کند که به واقع بی زمان و بدون انقضاء هستند؛ در نهایت می توانید آنها را طی سالیان متمادی در ویترین فروشگاه های بزرگ زیورآلات حاضر بیابید. البته همچنان می توان اهل ریسک کردن بود و به تجربه ترندهای جدید پرداخت؛ اما اگر به هر دلیلی به دنبال زیوری با استفاده بلند مدت هستید، لیست زیر حتماً به کمک شما خواهد آمد.

۱ دستبندها

انواع گوناگون دستبند یک بازگشت واقعی را به عرصه زیورآلات تجربه کرده اند:

– استایل ها در طول زمان تغییر می کنند اما «دستبندی با نگین های زیرکونیا» هیچگاه کهنه نمی شود. تمام لوازمی که با آنها ست می شده است را به مرور می توان به روزرسانی کرد،کاری که طی ماه های اخیر توسط بسیاری از افراد انجام شده و آنها حتی پوشاک شان را متناسب با این دستبندها تغییر داده اند. وقتی این تغییرات به نمای کلی دستبند اضافه گردد نمونه دستبند کلاسیک شما جلوه ای کاملاً به روز و مدرن پیدا می کند.

دستبندی با نگین های زیرکونیا
دستبندی با نگین های زیرکونیا

۲ انگشترها

انگشترها همیشه از موقعیتی نمادین برخودار بوده اند و اموری مانند یگانگی، پایداری و آراستگی را نشان می داده اند. اما در طول روز ما اغلب خودمان را با انگشترها می بینیم و دقیقاً به همین علت آنها پس از مدتی در صف اول تغییرات ناگهانی ما قرار می گیرند. اما نمونه های انگشتری که در ادامه می آیند برای سالیان متمادی قابل استفاده هستند و هیچ کدام از مد نمی افتند:

– از زمان مصریان باستان سنگ هایی با رنگ های گوناگون در کنار یکدیگر در یک قطعه واحد از زیورآلات به کار برده می شده اند. ترکیب رنگ ها در «انگشتر مولتی کالر» به آن روح می بخشد و انگشتر را به یک نشانه منحصر به فرد برای به نمایش در آوردن درونیات مان بدل می سازد.

انگشتر طلا زنانه با نگین مولتی کالر
انگشتر طلا زنانه با نگین مولتی کالر

– حلقه ها و «انگشترهای چندتایی» که روی هم جمع می شوند همیشه زیبا به نظر می رسند. شما می توانید آنها را مطابق سلیقه خود شخصی سازی کنید و به مرور زمان در آنها تغییر ایجاد کنید – قرار گرفتن یک بافت مو، سنگ تولد، یا قطعه ای حکاکی شده در میان آنها می تواند به ظاهر زیور ارزش احساسی دو چندانی را ببخشد.

ست انگشترطلا طرح دیوید یورمن
ست انگشترطلا طرح دیوید یورمن

– اگر از افراد بخواهید تا تکه زیوری که واقعاً خواهان آن هستند را معرفی کنند، هر قدر هم که زمان بگذرد، حلقه یا «انگشتر گرداگرد الماس» باز هم گوی سبقت را از سایر رقیبان خواهد ربود. آنچه برای همگان همچنان جالب توجه است امکان داشتن استایل هایی است که در عین آنکه مدرن هستند، کلاسیک نیز می باشند و به همین علت با موقعیت های متفاوت جور در می آیند.

– «انگشترهای پلاک دار» تا همیشه به عنوان نمونه ای کلاسیک باقی می مانند. یک انگشتر پلاک دار ساده می تواند تمامی یک دست را به تنهایی غرق زیبایی منحصر به فرد خود گرداند.

۳ گوشواره ها

– برای مجموعه زیورآلات هر خانم صاحب سلیقه انواع گوشواره های میخی و به ویژه «گوشواره میخی با نگین الماس» زیوری غیرقابل چشم پوشی است. طرح ها گرد و مدور این نمونه از گوشواره ها همیشه انتخابی تضمین شده را مهیا می کنند – اگر کسانی نیز به دنبال شکل های جالب توجه تر نگین (با برش امرالد، اسچر و یا حتی قلب) باشند، سفارش شان متناسب با اندازه و کیفیت سنگ به کار برده شده انجام می شود.

گوشواره نگین دار
گوشواره نگین دار

– «گوشواره های چفت شونده» هنوز هم از محبوبیت خاص خود برخودار هستند. – می توان آنها را به گوش انداخت و به کلی فراموش کرد که چیزی بر گوش قرار گرفته است؛ در مواردی حتی می توان با آنها خوابید و اطمینان داشت که به لاله گوش هیچ آسیبی نخواهد رسید.

– برای هزاران سال شکل دایره در تمامی فرهنگ ها مولفه ای حائز اهمیت بوده است. «گوشواره های حلقه ای در هم تنیده» با اتصال حلقه های دایره ای شان به یکدیگر یگانگی را تداعی می کند و همزمان چرخه ابدی زندگی (از تولد تا مرگ) را به یادها می آورند.

 

۴ گردنبند

– «گردنبندهای یادبود» از آنجا که برای ما معنادار هستند، همیشه از پس گذر زمان نیز بر می آیند. این زیورآلات نمادین اغلب در ارتباط با یک رویداد خاص زندگی واقعی قرار می گیرند: آشنایی با یک فرد خاص، ازدواج، تولد فرزند، و یا حتی درگذشت یکی از عزیزان مان می تواند از جمله این رویدادها باشد.

گردنبند طلا طرح ضربان قلب
گردنبند طلا طرح ضربان قلب

– «آویزها» از آن دست زیورهای کلاسیکی هستند که دوباره باز طراحی شده اند؛ آنها می توانند پاسخ گوی هر لباس مد روزی باشند و با پلاک های جدیدشان در طول اوقات مختلف سال و به مناسبت های مختلف پوشیده شوند.

 

عنوان
زیورآلات همیشه مد
مقاله
زیورآلات همیشه مد
خلاصه
ادامه این مطلب ده زیور کلاسیک برتر را معرفی خواهیم کرد که به زعم کارشناسان هرگز محبوبیت خود را از دست نداده اند. این زیورآلات، به نوعی همیشه روی مد هستند و علاقه مندان خاص خود را دارند؛ با خصوصیات ویژه شان الگوهای همیشگی موجود در دنیای مد را می شکنند و به طرفداران محصولاتی را هدیه می کند که به واقع بی زمان و بدون انقضاء هستند؛ در نهایت می توانید آنها را طی سالیان متمادی در ویترین فروشگاه های بزرگ زیورآلات حاضر بیابید. البته همچنان می توان اهل ریسک کردن بود و به تجربه ترندهای جدید پرداخت؛ اما اگر به هر دلیلی به دنبال زیوری با استفاده بلند مدت هستید، لیست زیر حتماً به کمک شما خواهد آمد.