انتخاب طلا برای سنین مختلف

طلا و جواهر می توانند همه ی لباس های شما اعم از لباس های غیر رسمی، لباس شب و … را برجسته تر کنند و می توانند به کسی که آن لباس را پوشیده کمک کنند که خلق و خوی ویژه خود را به نمایش بگذارد. البته باید این نکته را در نظر داشت که استفاده از زیور آلات باید با توجه به مراسمی باشد که در آن شرکت می کنیم و یا مکانی که در آن حضور پیدا می کنیم. به عنوان مثال استفاده از جواهرات درخشنده برای مهمانی های شب مناسب تر هستند و برای حضور در جلسات کاری و رسمی بهتر است از جواهرات ساده تر استفاده شود. مثلا اگر حلقه ازدواج شما خیلی درخشان است بهتر است که برای محل کار از یک حلقه ساده تر استفاده کنید.

 

 

در طول سال های اخیر جواهرات به خصوص گردنبند و گوشواره به اوج محبوبیت خود رسیده است که اگرچه زمینه انتخاب آنها بسیار گسترده است ولی باید موارد زیر را هم در نظر گرفت:
– بودجه و جواهرات گران قیمت
– طلا و جواهر برای سبک های مختلف
– و مهمترین آنها طلا و جواهر مناسب برای سنین مختلف ؛ به این دلیل که استفاده از طلا و جواهر قواعد و قوانینی دارد که باید آنها را برای سنین مختلف در نظر گرفت.
اگر شما قصد خرید چند عدد زیور آلات را دارید، اولین انتخاب شما باید گوشواره هایتان باشد و بعد گردنبند و دستبند خود را متناسب با سبک آنها انتخاب کنید. حال این انتخاب می تواند یک گوشواره الماس باشد یا حتی یک گوشواره رنگی که گلدوزی شده باشد. آنچه اهمیت دارد این است که گوشواره به عنوان یک پس زمینه برای شما در نظر گرفته می شود.

 

گوشواره طلا
همانطور که گفتیم یکی از مهمترین موارد در انتخاب طلا و جواهر این است که ما زیور آلات خود را متناسب با سن خود انتخاب کنیم . در این مقاله سعی می کنیم به شما کمک کنیم تا بتوانید زیورآلات خود را با توجه به سنتان بهتر انتخاب کنید.
دختران جوان بهتر است که از جواهراتی استفاده کنند که زیاد جلب توجه نکنند، مانند حلقه های ظریف طلایی و نقره ای، زنجیر های نازک، زیور آلات ظریف ساخته شده از سنگ فیروزه ، سنگ های قیمتی مصنوعی، مروارید، مرجان و دیگر سنگ های نیمه قیمتی.

شما در صورتی می توانید یک انگشتر بزرگ را انتخاب کنید که انگشتان دستتان لاغر و بلند باشد در غیر این صورت انتخاب چنین زیورآلاتی باعث می شود که دست شما سنگین تر شود. برای مراسم های رسمی بهتر است که یک حلقه ظریف با یک سنگ یا حتی بدون آن را انتخاب کنید. در اصل انگشتر های بزرگ برای همه سنین استفاده می شوند اما از لحاظ سبک بیشتر برای نسل های قبلی مناسب هستند. همچنین اگر شما بطور همزمان از چند انگشتر برای یک دست خود استفاده می کنید باید فقط یکی از آنها سنگ داشته باشد.

خرید گردنبند طلااگر شما جواهرانی را برای سنین بالاتر انتخاب می کنید باید به یاد داشته باشید که این جواهرات باعث جلب توجه به آن قسمت مورد نظر از بدن می شود. دستبند به شما کمک خواهد کرد که مچ دستتان برجسته تر شود. برای جلب توجه به گردن خود می توانید از گردنبند های ساخته شده از مهره، زنجیر یا گردنبندهای دیگر استفاده کنید.

 

بطور کلی خانم های مسن تر می توانند جواهرات گران قیمت تهیه کنند، به همین دلیل از گوشواره، گردنبند و یا دستبندهای بزرگ ساخته شده از سنگ های قیمتی یا حتی نیمه قیمتی استفاده می کنند.
اگرشما دارنده خوشبخت جواهرات باشکوه هستید اولویت خود را استفاده از جواهرات بزرگی قرار دهید که با شکل بدن و سبک لباس شما مناسب هستند اما در استفاده از آنها باید میانه روی را رعایت کنید. برای تأکید این نکته را یادآوری می کنیم که کسانی که گردن لاغر دارند از گوشواره های کشیده نوک تیز و زنجیرهای بلند استفاده می کنند. استفاده از گردنبند های بزرگ با زنجیرهای کوتاه برای کسانی که گردن کوتاه دارند توصیه نمی شود.
جواهرات باید با رنگ لباس شما مطابقت داشته باشند یا برعکس مخالف آن باشند. به عنوان مثال نباید از جواهراتی که دارای سنگ آمیتیس هستند با لباس آبی تیره یا روشن استفاده کرد. همچنین نباید از زیورآلات دارای سنگ فیروزه روی لباس آبی یا سبز و یا از یاقوت روی لباس قرمز استفاده شود. با این حال محصولات ساخته شده از طلا، مروارید و الماس برای هر سن و هر رنگ لباسی مناسب هستند

عنوان
طلا و جواهر مناسب برای سنین مختلف
مقاله
طلا و جواهر مناسب برای سنین مختلف
خلاصه
گر شما قصد خرید چند عدد زیور آلات را دارید، اولین انتخاب شما باید گوشواره هایتان باشد و بعد گردنبند و دستبند خود را متناسب با سبک آنها انتخاب کنید. حال این انتخاب می تواند یک گوشواره الماس باشد یا حتی یک گوشواره رنگی که گلدوزی شده باشد
نویسنده