این روزها بسیاری از سلبریتی ها پیش از به نمایش گذاشتن ظاهر جدیدشان با هر ست لباس خود به ست کردن دستبندهای مختلف می پردازند. اما ست کردن چند دستبند با هم برای بسیاری از خانم ها که احتمالاً یک طراح لباس شخصی را کنار خود ندارند،کاری دشوار است. اگر شما نیز جزء این دسته از خانم ها هستید و می خواهید برای دستان خود ظاهری شیک و به روز را رقم بزنید با ما همراه باشید؛ ما برای شما در این زمینه ایده های جذابی را آماده کرده ایم که می توان به آسانی در هر جایی از آنها بهره برد.

دستبند النگویی نگیندار ونکلیف
دستبند النگویی نگیندار ونکلیف

 

اصول لایه بندی دستبند

 

دستبند اصلی را مشخص کنید:

بیش از هر چیز بایستی یک یا دو دستبند را به عنوان قطعه مرکزی انتخاب کنید. نیازی نیست که آنها بیش از حد اغراق شده یا رنگی باشند؛ اما اطمینان حاصل کنید که دستبند مرکزی از میزان خاصی جذابیت و تفاوت برخودار است. این موضوع باعث تمرکز نگاه بر دستان شما می شود،به جای روی هم انباشته کردن دستبندهای مشابه که باعث اعوجاج نگاه می گردد.

 

خلاق باشید:

شکل ها و رنگ های خاص و متفاوت می توانند با کمی خلاقیت و بازیگوشی استایل های جذابی را بسازند؛ به طور کلی افزودن بافت و طرح جدید به ترکیب های دستبند معمولاً ایده خوبی از کار در می آید. تنها بایستی مراقب شلوغی بیش از اندازه آن باشید.

دستبند طلا
دستبند طلا

لباس همخوان را انتخاب کنید:

برای اینکه همه چیز در توازن باشد،لباس و اکسسواری را انتخاب کنید که با ترکیب دستبندها همخوانی داشته باشد. اغلب لباس ها تا زمانی که هم آرایی متناسبی با زیورآلات داشته باشند بسیار دلپذیرتر به نظر خواهند رسید.

استایل خاص خود را داشته باشید:

همواره به یاد داشته باشید که باید لحن مخصوص خود را به مجموعه زیورآلات تان ببخشید: اگر شما به یک رنگ، ترکیب بافت، شکل یا الگوی خاص علاقه مندید (مثلاً ماه یا ستاره)، حتماً آن را در ترکیب مورد نظر خود بگنجانید.

 

از تعداد مناسب دستبند استفاده کنید:

در ست کردن دستبندها صرفاً تعداد زیاد دستبند مهم نیست؛ حتی می توان این کار را با ۴ یا ۵ قطعه دستبند نیز انجاداد،مخصوصاً اگر از دو دستبند مرکزی قطور و چند دستبند پشتیبان با واریاسیون رنگی بالا استفاده می کنید. ترکیب های جسورانه با تعداد زیاد دستبند نیز جذابیت خاص خود را دارا هستند اما مطمئناً هیچکس نمی خواهد همه زیورآلاتش را به یکباره استفاده کند!

 

یادآوری ها

– همیشه ست خود را با دستبند بزرگ تر شروع کنید و بقیه دستبندها را بر اساس آن مرتب کنید. دستبندهای نقره ای و مسی به دلیل تم نسبتاً خنثی شان می توانند مبنا قرار داده شوند و پس از آن به اضافه کردن دستبندهای طلا، سنگ، مهره دار، رنگی، چرم و … توجه کرد.

– دستبندها در انتقال و جابه جایی نگاه نقش اساسی را ایفا می کنند. پس رنگ هایی را با هم تلفیق و با انواع جنس های مختلف دستبند هماهنگ گردانید که این موضوع را امکان پذیر می سازند.

– همواره بافت و ترکیب دستبندها را شیوه ای برای بازتاب خصوصیات درونی و استایل شخصی خود بدانید و آنها را به همان ترتیب انتخاب کرده و نظم دهید.

– اگر به دنبال تنوع بیشتر هستید دستبندهای تان را در یک روز به عنوان دستبندی واحد در هم قلاب کرده و در روز دیگر به عنوان دستبندهای لایه بندی شده جدا از هم بپوشید.

ست کردن دستبند
ست کردن دستبند

 

پیشنهادات و ایده ها

– لباس های سفید به همراه ترکیبی از دستبندهای فیروزه و مروارید مدرن، ست بسیار زیبایی را به وجود می آورند.

دستبندهای چرم به همراه دیگر لوازم چرمی (نظیر کمربند، کفش یا کیف چرم) هماهنگی دلپذیرتری می یابند. البته برای ترکیب دستبندها می توان از دستبندهایی با نگین سنگ های قیمتی استفاده کرد.

– آیا به پوشیدن رنگ های تیره لباس عادت دارید؟ دستبندهای طلا در مجاورت دستبندهای چرم با رنگ های قهوه ای روشن، قهوه ای سوخته و مشکی فوق العاده به نظر خواهد رسید. اگر می خواهید ظاهرتان برازنده تر از این هم باشد از دستبندهایی با نگین سنگ های قیمتی استفاده کنید که توازن و آراستگی را به همراه می آورند.

 

– هنگامی که لباس تان کلاسیک و مناسب مهمانی است، پوشیدن دستبندهای الماس به همراه یک دستبند کم جزئیات و بی پیرایه ترکیبی بسیار دلربا و چشم نواز را به وجود می آورد.

دستبند چرم و طلا طرح امگا
دستبند چرم و طلا طرح امگا

– ترکیب دستبندهای کلاسیک و مدرن همواره جذابیت خاص خود را دارا است. در این زمینه می توان به ست دستبند بزرگ فیروزه با یک دستبند ظریف از طلا (یا نقره) اشاره کرد.

– اگر شما یکی از شیفته گان رنگ ها هستید، می توانید در استفاده از دستبندهای مولتی کالر سرآمد باشید! پس سه یا چهار دستبند را در رنگ های مختلف (نظیر نارنجی، فیروزه ای، صورتی و سبز) با هم بپوشید و برای جلوگیری از یکنواختی در میانه آنها از یک دستبند فلزی (طلا یا سایر فلزات) استفاده کنید.

– ست دستبندهای منگوله ای و مهره ای نیز یکی دیگر از گزینه های پر طرفدار است. بهترین ترکیب آنها با استفاده از یک دستبند مهره دار (یا منجوق دوزی شده یا منگوله ای) با یک دستبند فلزی (طلا یا نقره) به وجود می آید.

– یک دستبند فلزی پهن را با یک دستبند رنگی یا بافت دار که طراحی پر جزئیاتی دارد ست کنید: این استایل بوهمی دستبند است. با این ترکیب دستبندهای مهره ای نیز زیبا به نظر می رسند. برای بیشتر دیده شدن ست بوهمی بایستی از انواع دستبند طلا (که از درخشش مناسبی برخودار باشند) استفاده نمود. در نهایت شلوارهای جین، تی شرت های شلوغ، حلقه های درشت و البته گردنبندهای نقره می توانند تیپ بوهمی شما را کامل کنند.

خرید دستبند طلا

– اگر می خواهید ترکیب دستبندهای تان دیوانه وار و بامزه شود به سراغ دستبندهای نئونی (با رنگ های سبز، صورتی روشن، کهربایی و آبی)، و اگر می خواهید آراسته و برازنده­ گی داشته باشند به سراغ دستبندهایی در تم سیاه و سفید (یا مرمری) بروید.

در کنار دستبندهای طلا یا نقره نیز ترکیب های رنگی یاد شده بسیار زیبا به نظر می رسند.

دستبند دیجی کالا