۴ مدل ویژه گوشواره که می توان به عنوان هدیه ای زمستانی در نظر داشت

گاهی اوقات به نظر می رسد که کار زیبا و ارزشمند هدیه دادن مانند روزهای قدیم در گذشته، دیگر آن معنای صمیمانه و دوستانه را نداشته باشد. در این مواقع بسیاری از ما به دنبال پاسخ به این سوال می گردیم که «چه هدیه ای واقعاً می تواند خلوص و زلالی احساسات و افکار ما را به کسانی که دوست شان داریم نشان دهد؟» شاید زودتر از هر چیز دیگری این فکر به ذهن مان برسد که هدیه هایی هرچه قیمتی تر و گران بهاتر تهیه کنیم؛ اما تجربه نشان داده است که هدیه های گران قیمت به خودی خود نمی توانند شادی و محبت لازم را به وجود آورند؛ پس پاسخ چیست؟

در چنین مواردی می توان به سراغ زیورآلات طلا و به خصوص زیوری همچون «گوشواره» رفت. گوشواره ها با توجه به محل قرارگیری و همچنین شکل و ساخت خاصی که دارند، همیشه قادر هستند که واقعیت عواطف هدیه دهنده را به فرد هدیه شونده انتقال دهند. آنها زیوری کوچک هستند که بر لاله گوش (یا دیگر نواحی آن) قرار می گیرند. از دوران باستان گوش ها همیشه به عنوان مجرایی برای ورود به درون و دسترسی به احساسات و افکار افراد در نظر گرفته می شده اند؛ به همین ترتیب هدیه کردن یک گوشواره می تواند شیوه ای زیبا برای لمس روح افراد باشد.

در مطلب حاضر ما نگاهی بر چهار مدل از گوشواره های جذاب گالری ساعتچی انداخته ایم تا شما بتوانید آنها را به عنوان هدیه ای مناسب فصل زمستان تقدیم عزیزان تان کنید. اگر در انتهای مقاله تصمیم به خرید یک جفت گوشواره تک زیبا گرفتید، حتماً به سایت اینترنتی آن به نشانی saatchico.com سر بزنید. درآنجا علاوه بر مدل های معرفی شده دیگر مدل های پرتنوع و منحصر به فرد گوشواره را نیز مشاهده خواهید کرد و می توانید مطمئن باشید که هدیه موردنظرتان را می یابید.

 

۱ – گوشواره های طرح اسلیمی

طرح های سنتی ایرانی در زمینه های مختلفی نظیر معماری و نقاشی کلاسیک همواره نمادی از شکوه ایران بوده اند. از ساختمان مساجد تا نقش و نگار انواع پارچه ها و فرش ایرانی همگی بخشی از زیبایی خود را مرهون همین موضوع بوده اند؛ در عرصه صنعت زیورآلات نیز وضع بر همین منوال است.

طرح اسلیمی یکی از زیباترین طرح هایی است که در تعداد زیادی از گوشواره های گالری ساعتچی به کرات و در مدل ها و طرح های مختلف به کار گرفته شده است. این طرح که ریشه در تاریخ و فرهنگ این مرز و بوم دارد، می تواند زیبایی و وقار را به ارمغان آورده و تجسمی مثال زدنی از برازندگی باشد.

خرید گوشواره 

گوشواره های طرح اسلیمی همراه با نگین مروارید و دیگر سنگ های درخشان و جذاب فراهم شده اند – طرح عمومی این گوشواره ها اغلب با نمونه برداری از جزئیات گیاهی و پیچ و تاب های پیچیده مرتبط با آنها تهیه می شود.

گوشواره ارزان

بخشی از گوشواره های طرح اسلیمی مشخصاً از الگو ها و طرح های معمارانه اسلیمی الهام گرفته شده اند و جذابیت منحصر به خودشان را دارند.

خرید طلا

 فرم هندسی بخشی از گوشواره های طرح اسلیمی به صورت گرد یا دایره ای می باشد و جزئیات نقش نگاری را در درون خود جای می دهد. این طرح همراه با نگین سنگ آویز با رنگ های متنوع در زیر پلاک، از جذابیت فوق العاده ای برخوردار است.

 

۲ گوشواره های طرح گل و گلبرگ دار

 در کنار طرح های گیاهی همیشه خود نقش گل، الگویی مناسب را برای طراحی و ساخت محصولات مرتبط با خانم ها (همچون پوشاک و البسه) و به ویژه زیورآلات زنانه فراهم می کرده است. این اتفاق بیشتر به سبب آن است که طرح گل (شامل گلبرگ ها و شاخه آن) همواره آمیزه ای از حساسیت و لطافت زنانگی را با خود همراه داشته است.

گوشواره های طرح گل ساعتچی نیز با طراحی زیبا، ظریف و منحصر به فرد خود، توانسته اند به خوبی از پس نمایش این موضوع پراهمیت برآیند؛ تنها یک گوشواره طرح گل ساعتچی را به گوش بیاندازید تا جلوه یافتن هرچه بیشتر ظاهر خود را مشاهده نمائید.فروشگاه طلا

گوشواره طرح گل ساعتچی در مدل های مختلفی تدارک دیده شده است. کلاسیک ترین این مدل ها که درخششس لوکس و بسیار شیکی نیز دارد، گوشواره طرح گل شنل است که برای یک مهمانی مجلل گزینه ای بسیار مناسب است.


گوشواره سبک

 

چینش متوالی گلبرگ ها در پلاکِ گروه دیگری از گوشواره های طرح گل به آنها جذابیت دخترانه تری را می بخشد. به دلیل سادگی و طراحی بی پیرایه از مدل اخیر می توان در زندگی روزمره و محل کار نیز به راحتی استفاده کرد.

 گوشواره طلا

در انتها می توان به گوشواره های طرح گل با نگین مروارید اشاره کرد که از خاص ترین طراحی در میان تمامی دیگر طرح های گل برخودار هستند. این گوشواره زیبایی آب ها را با لطافت گیاهان شاداب تلفیق کرده است.

 

۳ گوشواره های طرح ون کلیف

طرح ون کلیف به واقع طرحی بی نیاز از تعریف است – در اشکال و مدل های مختلف آن. طرح گل چهاربرگ یا به طور دقیق تر شبدر چهاربرگ آنقدر در عرصه تولید زیورآلات (و دیگر تولیدات دکوراتیو) جای خود را باز کرده است که دیگر به سختی بتوان بر آن چشم پوشید.

گالری ساعتچی با در نظر داشتن این موضوع از این طرح در ساخت گوشواره های خود نیز بهره برده است. به لطف تاریخچه عاشقانه و طرح متوازن، موجز و در عین حال شکیل و آراسته ون کلیف، جلوه بدیعی برای این مدل از گوشواره ها پدید آمده است. هرکس با یکبار امتحان یک جفت از گوشواره های ون کلیف حتماً متوجه این موضوع خواهد شد.

 گوشواره میخی 

گوشواره زنجیردار طرح ون کلیف در دو مدل پلاک تو پر و پلاک تو خالی تهیه شده است. هر کدام از این دو نمونه در کنار زنجیر آویز ریزبافت زیور، زیبایی خاص خود را دارند.

 گوشواره زنانه 

دیگر نمونه گوشواره طرح ون کلیف با یک پلاک گل گوش و دو پلاک آویز تهیه شده است. هر سه این پلاک ها میزبان نگین های فریبنده ای از سنگ های درخشان به صورت دانه دانه هستند.

 

گوشواره طلا ارزان

گوشواره های طرح ون کلیف در مدل های «تک پلاک» و «چندپلاک» تهیه شده اند. از نظر تزئینی برخی از آنها سنگی در سطح پلاک دارند و برخی دیگر به صورت توخالی هستند. بایستی توجه داشت که نمونه کلاسیک تر گوشواره طرح ون کلیف همان مدل چندپلاک با تزئین سنگ است و مدل های تک پلاک و توخالی بیشتر برای آراستگی روزانه به کار می آیند.

 

۴ گوشواره های نگین دار و مولتی کالر

 اگر می خواهید در هر مهمانی و مجلسی در اکثریت مواقع از نگاه تحسین آمیز دیگران که متوجه شما هستند لذت ببرید، حتماً گوشواره های نگین دار و مولتی کالر گالری ساعتچی را در نظر داشته باشید. زیورآلات مولتی کالر به علت ترکیب رنگی و درخشش توامان سنگ های متنوع، به خودی خود جذابیت وصف ناپذیری دارند.

اگر این موضوع را به طراحی زیبا و با سلیقه و اضافه شدن طرح های گیاهی (همچون گل و برگ های در هم پیچیده و جزئیات دریایی)، اضافه کنیم، دیگر می توان مطمئن بود که گوشواره مولتی کالر تمامی نگاه ها را برای ساعت ها به خود خیره نگاه می دارد.

 گوشواره جذاب

طرح های دایره ای با گلهای زرد و قرمزِ یکی در میان، درخشش طلایی ویژه ای دارند و به همین علت توانسته اند یکی از موفق ترین طرح های گوشواره باشند.

 گوشواره دخترانه 

گوشواره طرح اشک با نگین های سنگ های رنگی، دیگر نمونه پرطرفدار گوشواره های مولتی کالر است که به دلیل طراحی منحصر به فرد خود و پیچش خاصی که در کناره سنگ ها به داخل خورده، زیبایی بی بدیلی را برای کلیت چهره شما به ارمغان می آورد.

گوشواره مد 

بخشی دیگر از گوشواره های مولتی کالر گالری ساعتچی نیز به علت طرح های هندسی خاص خود مشهور هستند. آنها به شکلی نامحسوس می توانند در کنار زیبایی و جذابیت، توازن و تعادل را برای صورت فراهم آورند.

عنوان
مقاله
گوشواره های مولتی کالر گالری ساعتچی
خلاصه
بخشی دیگر از گوشواره های مولتی کالر گالری ساعتچی نیز به علت طرح های هندسی خاص خود مشهور هستند. آنها به شکلی نامحسوس می توانند در کنار زیبایی و جذابیت، توازن و تعادل را برای صورت فراهم آورند.
نویسنده