اگر همین حالا به تقویم نگاهی بیاندازید یا آنکه در ذهن تان تاریخ را به یاد بیاورید، می بینید که فرا رسیدن طولانی ترین شب سال بسیار نزدیک است؛ شبی که هر سال هزاران خاطره زیبا و شیرین را به ارمغان می آورد و همیشه چنان در قلب مان می نشیند که حتی زمینه چینی برای به صبح رساندنش در کنار عزیزان به اتفاقی لذت بخش بدل می گردد. بله؛ تا چند وقت دیگر شب یلدا مهمان خانه های ما خواهد بود.

اما این شب مهم همیشه آداب و رسوم خاص خود را نیز داشته است: از خوردن انواع آجیل و میوه هایی مثل انار و هندوانه گرفته تا دور هم جمع شدن ها صمیمانه زیر کرسی های گرم مادربزرگ ها که تا پاسی از شب برای اعضای خانواده داستان های عبرت آموز بخوانند.

 

در کنار این آداب یکی از زیباترین رسومی که در شب یلدا همواره به جا آورده می شده رسم هدیه دادن به اعضای خانواده و نزدیکان بوده است. پدربزرگ و مادربزرگ از قبل هدیه های شان را در کیسه ای کنفی آماده می کرده اند و فرزندان بزرگ و کوچک خانواده نیز به قصد خوشحالی متقابل آنها هدیه مناسبی را همراه خود می آوردند – در فرهنگ مسیحی نیز می توان این رسم را مشاهده نمود؛ در شب سال نو (که زیاد هم از شب یلدا فاصله ندارد) اعضای خانواده در زیر درخت کریسمس برای یکدیگر هدیه می گذارند. با در نظر گرفتن تمامی این موارد اکنون باید پرسید که شما چه چیزی را برای هدیه دادن به نزدیکان و عزیزان تان در نظر گرفته اید؟

البته لیست بلند بالایی از محصولات مختلف را می توان ردیف کرد اما انتخاب بهترین ها همیشه توجیه بیشتری دارد. اگر از اکثر خانم ها و دختران در مورد هدیه ای که بیش از همه مورد علاقه شان است سوال شود، بدون شک انواع زیورآلات طلا برگزیده خواهد شد. گالری ساعتچی با توجه به این محبوبیت و همچنین نزدیکی شب یلدا برای شما مجموعه ای کم نظیر را از مدل های منحصر به فرد زیورآلات طلا فراهم کرده است. در شب یلدای پیش رو شما می توانید هر یک از زیورآلات این مجموعه را به دختر زیبا، همسر مهربان یا دیگر نزدیکان و عزیزان دوست داشتنی تان هدیه کنید و مطمئن باشید که شادی وصف ناپذیری را برای آنها رقم زده اید. امید ما آن است که سهمی هر چند کوچک در پدید آمدن این شادی داشته باشیم تا یلدا به یادماندنی تر از هر زمان دیگر باشد.

 

مجموعه ی هدیه طلای گالری ساعتچی ویژه شب یلدا

 از آنجایی که مجموعه پیش رو با توجه به مناسبت یلدا تدارک دیده شده است طرح «سیاه مشق»، «عشق یلدایی» و «انار» از موتیف های پرتکرار در آن به حساب می آیند. قرابت موضوعی زیورآلات با این شب می تواند خاطرات آن را در ذهن مان زنده نگه دارد. بدین ترتیب اگر سالیانی دیگر نیز روزی این زیور خاص را از جعبه زیورآلات مان بیرون آوردیم به سرعت به یاد می آوریم که این هدیه زیبا در چه زمانی دریافت شده و تمامی خاطرات آن دوباره برای مان باز می گردند.

 

۱ آویزهای ساعت یلدایی

حتی بدون در نظر داشتن الزام خرید زیورآلات طلا، یکی از زیباترین هدیه هایی که می توانید تدارک ببینید همین آویزهای ساعت یلدایی هستند. انار میوه نمادین شب یلدا است و ما با زنجیری ریز بافت و ظریف آن را در سه طرح خاص برای قرار گرفتن در کنار ساعت های شما آماده ساخته ایم.

در کنار آویزهای طرح انار، آویز ساعت مارکو عرضه گردیده است که با نگین بلور سرخ رنگ خود، این بار یادآورِ دانه های انار باشد. .

 

۲ انگشترهای یلدایی

انگشتر طلا طرح شعر
انگشتر طلا طرح شعر

برای آراستگی انگشت های یک خانم چه زیوری مناسب تر از انگشتر های طرح انار گالری ساعتچی؟ این انگشترها در قسمت نگین، آویز کوچکی با پلاک طرح انار دارند؛ این شیوه طراحی به انگشترها افسون خاصی می بخشد و چشمان هر مخاطب سخت گیری را به زیبایی انگشتان شما خیره می گرداند.

 

در مجموعه یلدا انگشتری با طرح بیت زیبای ” یلدا منم که موی تو را شانه می کنم”  در نظر گرفته شده است. طراحی بیتی زیبا با طلا بر پس زمینه صدف جذابیت منحصر به فردی را ایجاد کرده است.

 

۳ دستبند های یلدایی

 

پیش از هرچیز باید خاطرنشان شویم که مجموعه دستبند های یلدایی ما به واقع طیف بسیار گسترده و متنوعی را در بر می گیرد؛ بطوریکه شانزده طرح دستبند با طراحی های مختلف در این مجموعه گنجانده شده است. این مسأله پراهمیت برآورده شدن قریب به اتفاق سلائق گوناگون را ممکن می گرداند.

 

به جز دستبند انار یلدایی، دستبند طرح ون کلیف میناکاری شده و دستبند شعر و مروارید نیز در این مجموعه ارائه شده اند. در نظر داشته باشید که جنس حلقه دستبندها نیز از تنوع بسیار بالایی برخودار است که در این میان می توان از دستبند با زنجیر طلا، دستبند ریسمانی با بند تنظیم شونده، دستبند دانه های سنگ و دانه های چندلایه مروارید نام برد.

 

۴ گوشواره های یلدایی 

مجموعه گوشواره های یلدایی گالری ساعتچی از دو ست طرح انار، یک ست طرح گل با مروراید و یک ست طرح اشک تشکیل شده است. این طراحی های چشم نواز زیبایی کم نظیری را به چهره شما می بخشند که ترکیبی از ظرافت، جذابیت و وقار است.

 

 

شیوه آویز شدن گوشواره ها (به گوشواره طرح گل دقت نمائید) در کنار حرکت و پیچش های چشم نواز خطوط درونی پلاک ها، برازندگی و تمایزی ویژه را به گوشواره می بخشند. تمامی گوشواره ها از پلاک و زنجیر ریز بافت طلا تهیه شده اند: اگر به دنبال طرحی عاشقانه هستید حتماً این گوشواره ها را در میان گزینه های خود قرار دهید.

 

۵ گردنبند های یلدایی

 

و بالاخره در انتهای لیست هدیه های یلدایی، برای تان شگفتی خارق العاده ای را آماده کرده ایم! مجموعه گردنبند های یلدای ساعتچی در دو بخش پلاک و گردنبند آمیزه ای از آراستگی، شکوه و احساسات پر شور را به ارمغان آورده اند تا چشم پوشیدن از آنها کاری واقعاً دشوار باشد.

طرح های انار با خطوط تزئینی منحصر به فرد می توانند به راحتی نگاه مخاطبان را در هر مهمانی بزرگی به خود جلب کنند. در کنار این طرح ها، پلاک های شعر و پلاک بی نظیری مانند انار میناکاری شده قرار دارد که گزینه های پیش روی شما را به شکل کم سابقه ای افزایش می دهند. 

برای ست کردن لباس های خود نیز هیچ نگرانی به خود راه ندهید. طرح های خاص دیگر گردنبندهای یلدا (نظیر طرح دایره ای) شما را قادر می سازد که گردنبند را چه با لباس های کلاسیک / مجلسی و چه با لباس های روزانه / کاری استفاده کنید و در هر زمان همچنان شاهد درخشش ویژه آنها باشید.